راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویوو ایکس فولد 4 یک گوشی تاشو با باتری عظیم 6365 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

ویوو ایکس فولد 4 با باتری عظیم 6365 میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد؛ یعنی بزرگ‌ترین باتری‌ای که تاکنون در یک گوشی تاشو دیده شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، نسل بعدی گوشی تاشو پرچمدار ویوو به تازگی در یک پلتفرم صدور گواهی چینی دیده شده است. این گوشی چیزی نیست جز Vivo X Fold 4 که در پلتفرم صدور گواهی TENAA ظاهر شده است. لیست رسمی این مرجع، از وجود یک باتری عظیم و غول‌آسا در این گوشی خبر می‌دهد. برای آگاهی از مشخصات فاش شده این گوشی در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ویوو ایکس فولد 4

همان‌طور که می‌دانید، برند چینی و خوش آوازه ویوو به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار ویوو ایکس 200 خود رونمایی کرده است. اکنون، با گذشت چند روز از معرفی این گوشی‌ها، محصول جدید این شرکت یعنی ویوو X Fold 4 در مرجع صدور گواهی TENAA چین با شماره مدل V2429A ظاهر شده است. البته هنوز اسم رسمی و نهایی این گوشی توسط شرکت سازنده اعلام نشده اما به احتمال زیاد این دستگاه را با نام Vivo X Fold 4 در بازار دریافت خواهیم کرد. پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز تایید کرده که ویوو ایکس Fold 4 دارای شماره مدل V2429 خواهد بود. بنابراین شماره مدل V2429A به احتمال زیاد به یکی از انواع این گوشی تاشو تعلق خواهد داشت.

ویوو ایکس فولد 4
گواهی TENAA ویوو ایکس فولد 4

متأسفانه، این گواهینامه هیچ جزئیات مهمی درباره این گوشی هوشمند از جمله مشخصات، طراحی، قیمت و موارد دیگر را فاش نکرده است. با این حال، کارشناسان وب‌سایت 91Mobiles موفق شده‌اند که اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری این دستگاه کشف کنند. گفته می‌شود که گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 4 دارای یک سلول عظیم 6365 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که در زمان معرفی با ظرفیت 6500 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه خواهد شد. اگر این مطلب درست باشد، باتری Vivo X Fold 4 در مقایسه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی یعنی ویوو ایکس فولد 3 بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین به این معنی است که Vivo X Fold 4 در میان تمام گوشی‌های تاشو از بزرگ‌ترین باتری برخوردار خواهد بود. شایان ذکر است که این اطلاعات با گزارش‌های قبلی افشاگران نیز مطابقت دارند و از این رو به احتمال زیاد درست خواهند بود.

ویوو ایکس فولد 4

باتری بزرگ‌تر می‌تواند به معنی بدنه ضخیم‌تر نسبت به نسل قبلی باشد. با این حال، انتظار می‌رود که با فناوری باتری جدید، ویوو X Fold 4 از طراحی باریک‌تر و سبک‌تری در مقایسه با ویوو X Fold 3 Pro برخوردار باشد. علاوه بر این، این گوشی تاشو از ناوبری ماهواره‌ای (GLONASS)، دو سیم‌کارت 5G و سیستم‌ عامل اندروید 15 پشتیبانی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که ویوو ایکس فولد 4 به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام مجهز خواهد شد. البته به خاطر داشته باشید که این اطلاعات هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده و ممکن است که در زمان عرضه با موارد متفاوتی روبرو شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر