راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت هوشمند جدید شیائومی در مرجع صدور گواهی 3C چین مشاهده شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی با مشخصات برجسته و قابل توجهی مانند پشتیبانی از اتصال eSIM و اتصال ماهواره‌ای به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری xiaomitime، ساعت هوشمند جدید شیائومی در تاریخ 16 اکتبر گواهینامه 3C چین را با شماره مدل M2428W1 دریافت کرده است. شایان ذکر است که این ساعت قبلا در تاریخ 11 اکتبر توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به شبکه متصل شده است. در این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی که این گجت به ارمغان می‌آورد، آشنا شوید.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ساعت هوشمند جدید شیائومی

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی بر این باور است که این ساعت هوشمند یک نسخه eSIM از Redmi Watch خواهد بود که برای برقراری تماس و اتصال به اینترنت به گوشی هوشمند نیاز نخواهد داشت. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد شیائومی در حال کار بر روی ساعت هوشمند دیگری است که کاربران را قادر می‌سازد تا با ارتباطات ماهواره‌ای با سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، حتی زمانی که هیچ شبکه تلفن همراهی در دسترس نیست.

ساعت هوشمند جدید شیائومی

همچنین اخیرا دستگاه دیگری با شماره مدل M2424W1 ظاهر شده که به شبکه نیز متصل شده است. به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر پشتیبانی از فناوری eSIM، با تراشه مستقل eUICC، به‌نظر می‌رسد که این محصولات ساعت‌های هوشمند سری شیائومی S4 را هدف قرار داده‌اند. آخرین محصولی که به این سری از محصولات شیائومی اضافه شده، شیائومی واچ اس 3 است که در اکتبر سال 2023 با مشخصات پیشرفته معرفی شد. مشخصات کلیدی این گجت به شرح زیر است:

ساعت هوشمند جدید شیائومی

  • صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ و روشنایی 600 نیت
  • قابلیت تشخیص ضربان قلب 12 کاناله
  • موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دو فرکانسی L1+L5 با 15 روز عمر بلوتوث
  • سیستم عامل Xiaomi Surge، قابلیت NFC و ارتباط مستقل از گوشی با فناوری eSIM

اگرچه جزئیات مربوط به مشخصات M2428W1 و M2424W1 هنوز مشخص نشده اما کاملا واضح است که شیائومی سخت‌کوشانه و با تمام توان به دنبال ارتقای نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، کاربران با وجود پشتیبانی از eSIM، دیگر برای اتصال نیازی به جفت شدن با گوشی هوشمند خود نخواهند داشت. از سوی دیگر، پشتیبانی احتمالی از اتصال ماهواره‌ای، برای افرادی که در رفت و آمد هستند یا طبیعت‌گردی می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید شیائومی

با توجه به سیاستی که شیائومی برای قیمت‌گذاری محصولات خود برگزیده، قیمت ساعت هوشمند جدید این شرکت برای رقابت با محصولات گرانقیمت بازار، مناسب خواهد بود. در هر صورت، با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی، اطلاعات بیشتری درباره ساعت‌های سری S4 شیائومی، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر