راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بخشنامه فروش ویژه سایپا 151 امروز 28 مهر 1403 ؛ قیمت وانت پراید [+ شرایط فروش سایپا]

بخشنامه فروش ویژه سایپا 151 امروز 28 مهر 1403 منتشر شد. متقاضیان توجه داشته باشند که فروش پراید وانت بدون قرعه‌کشی است.

3 روز پیش سایپا شرایط فروش ویژه سایپا 151 برای مهر 1403 را اعلام کرد. اما اطلاع‌رسانی این طرح فروش 1 هفته پیش از فرا رسیدن زمان ثبت‌نام و مشخص بود که این روزها باید منتظر انتشار بخشنامه فروش رسمی این خودرو باری باشیم. درنهایت بخشنامه فروش ویژه سایپا 151 امروز 28 مهر 1403 منتشر و مشخص شد که دو مدل پراید وانت در این طرح فعال هستند. همچنین برای این خودروها فقط شرایط فروش فوق‌العاده و نقدی با تحویل فوری و بدون قرعه‌کشی درنظر گرفته شده است. جزئیات بخشنامه فروش وانت پراید را می‌توانید در ادامه نوشته ببینید.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات بخشنامه فروش ویژه سایپا 151 امروز 28 مهر 1403

متقضیان سایپا 151 می‌توانند از روز دوشنبه، 30 مهر 140 تا تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام اقدام کنند. مانند روال پیشین، ثبت‌نام در این طرح فقط از سایت فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com خواهد بود و عواقب مراجعه و ثبت‌نام از طریق دیگر سایت‌ها یا منابع نامعتبر، فقط بر گردن خود متقاضی است و سایپا مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

گفتیم که دو مدل پراید وانت توسط سایپا عرضه شده است. این دو مدل شامل سایپا 151 تیپ DA و سایپا 151 با کفی اطاق‌بار پاششی تیپ DA می‌شود.

قیمت سایپا 151 تیپ DA با احتساب 1.5 درصد ارزش گواهی اسقاط،  310 میلیون تومان و قیمت سایپا 151 با کفی اطاق‌بار پاششی تیپ DA با احتساب 1.5 درصد ارزش گواهی اسقاط 313 میلیون 749 هزار تومان است.

جزئیات بخشنامه فروش ویژه سایپا 151 امروز 28 مهر 1403

شرایط ثبت نام عمومی محصولات سایپا

به‌طور کلی شرایط ثبت‌نام محصولات سایپا شامل موارد زیر است:

  • ثبت‌نام آنلاین: تمامی متقاضیان باید از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت‌نام کنند. در صورت وجود مشکل یا ناتوانی در ثبت‌نام، مراجعه حضوری امکان‌پذیر نیست.
  • اولویت‌بندی: اولویت با افرادی است که قبلاً در طرح‌های فروش خودرو ثبت‌نام نکرده‌اند و خودرو در مالکیت خود ندارند. این شرط معمولاً برای جلوگیری از فروش خودروهای ثبت‌نام شده در بازار آزاد اعمال می‌شود.
  • پرداخت وجه: در اکثر طرح‌ها، شرایط پرداخت نقدی و گاهی اقساطی وجود دارد. برای تکمیل ثبت‌نام، متقاضی باید در مهلت مشخص وجه اولیه را پرداخت کند.
  • مدارک مورد نیاز: متقاضی باید دارای کارت ملی و شناسنامه معتبر و مدارکی برای اثبات محل سکونت باشد.
  • به‌روزرسانی اطلاعات: برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند ثبت‌نام، کاربران باید قبل از آغاز فروش، اطلاعات شخصی خود را در سامانه به‌روزرسانی کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
  • شرایط سنی: حداقل سن متقاضیان معمولاً 18 سال است.
  • شرط داشتن گواهینامه: شرط داشتن گواهینامه چند پیش توسط دیوان اداری به طور کلی برای همه محصولات خودروسازان برداشته شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش پراید وانت سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر