راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات جالبی از مشخصات دوربین وان پلاس 13 در لیست Camera FV-5 فاش شد

وان پلاس از آن دسته پرچمدار‌هایی است که تاکنون سر و صدای زیادی به پا کرده. اکنون جزئیاتی از دوربین وان پلاس 13 منتشر شده که بد نیست به آنها اشاره کنیم.

وان پلاس به‌زودی از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. این اسمارت‌فون احتمالا بعد از معرفی اسنپدراگون 8 الیت (8 نسل 4) معرفی می‌شود. به گزارش gizmochina، وان پلاس 13 به‌تازگی در پلتفرم‌های مختلفی، ازجمله Camera FV-5 ،TUV و IMDA دیده شده و به این ترتیب، برخی ویژگی‌های آن تایید شده است. همچنین، این موضوع نشان می‌دهد که تاریخ معرفی وان پلاس 13 نزدیک است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین وان پلاس 13 در Camera FV-5

در فهرست این پلتفرم آمده که وان پلاس 13 به دوربین اصلی 12.6 مگاپیکسل مجهز می‌شود. 12.6 مگاپیکسل به احتمال خیلی زیاد، خروجی دوربین 50 مگاپیکسلی است که از ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل به‌دست می‌آید. قبل از این گزارش شده بود که پرچمدار وان پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. این دوربین دارای فاصله کانونی 24.6 میلی‌متر است و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و میدان دید 72.5 درجه پشتیبانی می‌کند. این سنسور در حالت ترکیب پیکسل‌ها، به اندازه‌ پیکسل 2.0 میکرومتر می‌رسد و از بازه نوردهی 1/12,801 تا 42.0 ثانیه پشتیبانی می‌کند.

اگر شایعات قبلی درست باشند، وان پلاس در گوشی جدیدش از سنسور 50 مگاپیکسل Sony LYT 808 استفاده کرده که سایز آن 1/1.3 اینچ است. نکته جالب دیگری که در این فهرست فاش شده، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل است. این در حالی است که گزارش‌های قبلی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسل اشاره کرده بودند. در فهرست Camera FV-5 آمده است که این سنسور به‌خاطر تکنولوژی ترکیب پیکسل‌ها، عکس‌هایی با رزولوشن 4 مگاپیکسل ثبت می‌کند که درواقع نشان‌دهنده‌ی رزولوشن 16 مگاپیکسل واقعی است. البته، رزولوشن 4 مگاپیکسل می‌تواند حاصل ترکیب 9 پیکسل در 1 پیکسل هم باشد که درواقع خروجی یک سنسور 36 مگاپیکسل است.

دوربین سلفی از میدان دید 71.0 درجه و لرزشگیر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند؛ اما برخلاف دوربین اصلی، فوکوس خودکار ندارد.

مشخصات وان پلاس 13

وان پلاس 13 به‌تازگی در پلتفرم گیک‌بنچ ظاهر شده و امتیاز 3236 و 10049 را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌دست آورده است.

وان پلاس در این گوشی پرچمدار از نمایشگر 6.8 اینچ 2K LTPO با خمیدگی میکرو استفاده می‌کند که از نوع پنل‌های BOE X2 است. روشنایی این نمایشگر زیر نور مستقیم آفتاب به 1600 نیت (HBM) و در حالت پخش محتوای HDR به 6000 نیت می‌رسد. انرژی مورد نیاز چنین نمایشگر قدرتمندی را یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند که با توان 100 وات SUPERVOOC و شارژ وایرلس مغناطیسی 50 وات شارژ می‌شود.

نظر شما درباره مشخصات و دوربین وان پلاس 13 چیست؟ عملکرد این گوشی در مقابل رقیبانش را چطور ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر