راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

باگ آیفون 16 پرو گوشی را قفل و ری‌استارت می‌کند؛ مشکلات iOS 18 ادامه دارند

اخیرا گزارش‌هایی از نارضایتی دارندگان آیفون منتشر شده که نشان می‌دهد باگ آیفون 16 پرو باعث می‌شود گوشی قفل و ری‌استارت شود.

به گزارش macrumors، باگ آیفون 16 پرو و پرومکس از زمان عرضه اولیه این گوشی‌ها در سپتامبر 2023 ( شهریور و مهر 1403) وجود داشته و حتی آپدیت‌های iOS 18.0.1 و iOS 18.1 نیز نتوانسته‌اند این مشکل را برطرف کنند.

راهنمای خرید تکراتو

راه‌حل رفع باگ آیفون 16 پرو

طبق گزارش‌ها، این بگ همیشگی نیست و به صورت تصادفی رخ می‌دهد و باعث عدم پاسخ نمایشگر به فرمان‌های لمسی می‌شود یا خیلی کند به آن پاسخ می‌دهد. در این حالت گوشی به سرعت ری‌استارت می‌شود. این مشکل ری‌استارت شدن تنها پس از عدم پاسخگویی به فرمان لمسی صورت نمی‌گیرد، بلکه گاها دیده شده که در حالت استندبای نیز دستگاه به یک باره راه‌اندازی مجدد می‌شود.

پیش از نیز گزارش‌هایی مبنی بر خالی کردن شارژ گوشی‌های آیفون 16 منتشر شده و کاربران نسبت به آن شکایت کرده بودند.

گفته شده که برخی آیفون‌داران به فروشگاه اپل مراجعه کرده و دستگاه‌های خود را تعویض کرده‌اند اما همچنان باگ آیفون 16 پرو و پرومکس پابرجاست و برطرف نشده است. به نظر می‌رسد تنها مدل‌های پرو با این مشکلات مواجه هستند و سایر آیفون‌ها مشکلی ندارند.

همچنین برخی کاربران گزارش کرده‌اند که گاهی اوقات 10 تا 20 بار در طول روز به این مشکل برخورده‌اند. برخی دیگر گزارش کرده‌اند که با برگرداندن به حالت کارخانه و اجتناب از بازیابی قایل‌های بی‌آپ آی کلاد، مشکلشان برطرف شده است. این موضوع بیانگر آن است که احتمالا بین باگ آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس و سرویس آی‌کلاد ارتباطی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر