راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه‌ بتای HyperOS 2.0 با ویجت آب‌وهوا و تقویم جدید منتشر شد

شیائومی نسخه‌ بتای HyperOS 2.0 را با ویجت آب‌وهوا و تقویم جدید در اختیار کاربرانش قرار داد. برای آشنایی با تغییرات جدید در رابط کاربری شیائومی با ما همراه باشید.

به گزارش xiaomitime، غول فناوری چینی نسخه‌ بتای HyperOS 2.0 را در اختیار مشترکین برنامه‌ی بتا، قرار داده است؛ اما برخی از بخش‌های از آن را به دلیل منطبق کردن با نمای کلی این رابط کاربری تغییر داده است.

راهنمای خرید تکراتو

ویجت آب‌وهوا و تقویم جدید در نسخه‌ بتای HyperOS 2.0

ویجت آب‌وهوا و تقویم در نسخه‌ بتای HyperOS 2.0 باز طراحی شده‌ و علاوه‌بر ظاهر جذاب و مینیمالیست، کاربردی‌تر هم شده است. ویجت آب‌وهوای جدید به شما اجازه می‌دهد بدون باز کردن برنامه، اطلاعات کاملی از وضعیت آب‌وهوا دریافت کنید. شیائومی سعی کرده پس‌زمینه‌های پویایی به این پخش اضافه کند که با شرایط کنونی آب‌وهوا مطابقت داشته باشد.

تغییر بعدی به ویجت تقویم اختصاص یافته است. این بخش اکنون ساده‌تر از همیشه شده و در یک نگاه کاربران را از مناسبت‌های پیش‌رو آگاه می‌کند. شیائومی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد باب سلیقه خود برنامه را شخصی‌سازی کنند. نسخه‌ بتای HyperOS 2.0 با توجه به برنامه روزانه کاربران، پیشنهادات هوشمندانه در اختیارشان قرار می‌دهد.

همانطور که گفته شد قصد این تولیدکننده از انجام تغییرات جدید، ساختن یک نمای هماهنگ و کاربردی‌تر کردن بخش‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر