راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

موفقیت ویوو در بازار هند؛ این برند چینی برای اولین‌بار از سامسونگ و شیائومی عبور کرد

ویوو به قهرمان بلامنازع بازار گوشی‌های هوشمند هند در سه ماهه سوم سال 2024 تبدیل شد و برای اولین‌بار توانست برندهای پرفروش سامسونگ و شیائومی را پشت سر بگذارد.

به گزارش gizmochina و به نقل از Canalys، این برند چینی با فروش 9.1 میلیون گوشی در سه ماهه سوم سال 2024 توانست 19 درصد از سهم بازار هند را به خودش اختصاص دهد. این یک رشد قابل توجه نسبت به سهم 17 درصدی این شرکت در سه ماهه سوم سال 2023 است. در حالی که ویوو این پیروزی را جشن می‌گیرد، بازیکنان مطرحی از جمله شیائومی و سامسونگ با واقعیت دیگری روبه‌رو هستند.

راهنمای خرید تکراتو

موفقیت ویوو در رقابت با شیائومی و سامسونگ

شیائومی که جایگاه دوم را در آمار فروش سه ماهه سوم 2024 به خودش اختصاص داده، 7.9 میلیون گوشی فروخته و 17 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این کمپانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل، فروش بیشتری داشته، اما در مجموع، 1 درصد از سهم بازار را از دست داده است.

موفقیت ویوو در رقابت با شیائومی و سامسونگ

سامسونگ هم با چالش‌هایی در این بازار روبه‌رو است. این غول فناوری کره‌ای که زمانی در صدر جدول قرار داشت، توانسته 7.5 میلیون گوشی را در سه ماهه سوم 2024 به فروش برساند و در حال حاضر، 16 درصد از سهم بازار هند را در اختیار دارد. این کمپانی در سه ماهه سوم 2023 با فروش 7.9 میلیون گوشی، 18 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ با شیب بیشتری در حال از دست دادن سهم بازار بزرگ هند است.

اوپو و ریلمی به‌ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. اوپو با فروش 6.3 میلیون گوشی، 13 درصد از سهم بازار را کسب کرده که یعنی نسبت به سال قبل، 43 درصد رشد کرده است.

از سوی دیگر، ریلمی کمی پسرفت کرده و با فروش 5.3 میلیون گوشی، حالا 11 درصد از سهم بازار را از آنِ خود کرده است. میزان فروش این کمپانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل، 8 درصد کاهش داشته است.

سهم بازار هند در مجموع نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد داشته و در مجموع، 47.1 میلیون گوشی در سه ماهه سوم 2024 در این بازار به فروش رسیده است. تحلیلگران Canalys  می‌گویند که بازار هند در سال 2025 رشد تک‌رقمی متوسطی را تجربه خواهد کرد. احتمالا مدل‌های پایین‌رده با قابلیت 5G نقش موثری در این رشد داشته‌اند. زیرا قابلیت‌های 5G در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، اهمیت زیادی برای مصرف‌کننده‌های هندی دارند.

نظر شما درباره عملکرد ویوو در بازار هند چیست؟ شما این موفقیت را چطور ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر