راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیر سابق OpenAI به‌دنبال جذب سرمایه است تا استارتاپ هوش مصنوعی خودش را تاسیس کند

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که مدیر سابق OpenAI قصد دارد استارتاپ هوش مصنوعی خودش را راه‌اندازی کند. او از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر خواسته همراهی‌اش کند.

استقبال کاربران از هوش مصنوعی باعث شده تا همه به سمت آن کشیده شوند. اکثر سرمایه‌گذاری‌های بزرگ هم طی چند وقت اخیر در همین بخش انجام شده است. چند هفته پیش مشخص شد که OpenAI، موفق به جذب سرمایه 6.6 میلیاردی شده است.اکنون reuters، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد مدیر سابق OpenAI به دنبال این است که استارتاپ هوش مصنوعی خودش را تاسیس کند.

راهنمای خرید تکراتو

استارتاپ هوش مصنوعی مدیر سابق OpenAI

میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری سابق OpenAI، قصد دارد استارتاپی را در جهت «توسعه‌ی محصولات هوش مصنوعی مبتنی‌بر مدل‌های اختصاصی» راه‌اندازی کند. او اکنون برای تاسیس استارتاپ خود به دنبال جذب سرمایه است.

یکی از منابع آگاه اعلام کرده که شهرت موراتی و زمینه پرهزینه‌ای که انتخاب کرده می‌تواند با جذب سرمایه 100 میلیون دلاری همراه باشد. البته این منبع تاکید کرده که مذاکرات فعلا در مراحل ابتدایی قرار دارند و هیچ رقمی تاکنون نهایی نشده است.

اگر خاطرتان باشد همزمان با میرا موراتی، بارت زوف، که محقق برجسته‌‌ای هم بوذ از OpenAI جدا شد. به نظر می‌رسد او قرار است به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در استارتاپ جدید فعالیت کند، چراکه گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که او نیز تصمیم داشت استارتاپی را تاسیس کند.

موراتی که به عنوان یکی از مدیران توانمند در زمینه فناوری هوش مصنوعی شناخته می‌شود، نقش به‌سزایی در همکاری‌های بزرگ OpenAI و مایکروسافت داشت. او همچنین بیش از 6 سال از عمر خود را صرف پروژه‌های مهمی مانند ChatGPT و DALL-E کرد.

هنوز مشخص نیست که موراتی مدیریت استارتاپ هوش مصنوعی را بر عهده می‌گیرد یانه؛ اما به نظر می‌رسد که قصد دارد کارمندان OpenAI را در شرکت جدیدش استخدام کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر