راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فاصله کانونی 6 برابری در حالت پرتره دوربین سری آنر مجیک 7 تایید شد

اخیرا اطلاعات مربوط به رابط کاربری دوربین سری آنر مجیک 7 منتشر شده که نشان از فاصله‌ی کانونی 6 برابر تله‌فوتو برای حالت پرتره دارد.

به گزارش huaweicentral، در واکنش به این خبر، یکی از مدیرانی اجرایی آنر گفته که : پرچمدار جدید آنر، سطح عکاسی با گوشی را یک لول بالاتر می‌برد و کلا در کلاس دیگری عکاسی می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

رابط کاربری دوربین سری آنر مجیک 7 چه مشخصاتی دارد؟

یکی از افشاگران در ویبو با نام کاربری @WangzaiKnowsEverything اطلاعات مربوط به رابط کاربری دوربین سری آنر مجیک 7 را به اشتراک گذاشته و گفته است در این رابط، یک شاتر بزرگ تعبیه شده که در اطراف آن تب‌های آلبوم و تغییر لنز وجود دارد.

در بالای دکمه‌ی شاتر، گزینه‌هایی مانند دیافراگم، نمای شب، پرتره، عکس، ویدیو و ویژگی‌های دیگر طراحی شده است. با لمس ابزار پرتره، چهار گزینه ظاهر می‌شود که برای تعیین فاصله‌ی کانونی کاربرد دارد.

گزینه‌هایی که با فشردن ابزار پرتره باز می‌شود شامل 1 برابر، 2 برابر، 3 برابر و 6 برابر می‌شود. هیجان‌انگیز است نه! اینکه این‌بار در دستگاهی فاصله‌کانونی تا 6 برابر می‌شود که نوید ثبت پرتره‌هایی با جزئیات بالا را می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند عکس‌های واضح‌تری از سوژه‌هایی که در فاصله‌ی دور قرار دارند ثبت کنند؛ بدون آنکه نیاز باشد به سوژه نزدیک شوند.

رابط کاربری دوربین سری آنر مجیک 7 نشان‌دهنده فاصله کانونی 6 برابر تله‌فوتو است

صبر کنید هنوز تمام نشده؛ در رابط کاربری دوربین سری آنر مجیک 7 علاوه بر گزینه‌های مربوط به فاصله‌ی کانونی، یک سوئیچ جدید موسوم به Yagu نیز طراحی شده که نور و سایه را در حالت پرتره تنظیم می‌کند. تغییرات دیگری در این رابط کاربری شامل ویرایش چهره، آیکون تنظیمات و ابزار HDR می‌شود که شبیه به مدل‌های قبلی است.

جیانگ هیرونگ مدیر بازاریابی آنر در این خصوص گفته که ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دوربین آنر مجیک 7 دارد فراتر از تصور شما خواهد بود و بهترین تجربه ممکن را ارائه می‌کند.

هیرونگ می‌گوید: «تصاویر سری Honor magic 7 واقعا فراتر از تصورند؛ آنقدری که می‌تواند تمام انتظارت شما از عکسبرداری با گوشی را برطرف می‌کند. اطلاعات بیشتر در کنفرانس مطبوعاتی 30 اکتبر اعلام می‌شود. پس حتما به آن مراجعه کنید!»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر