راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اینفینیکس هات 50 پرو پلاس با نمایشگر 120 هرتز و طراحی باریک معرفی شد

گوشی اینفینیکس هات 50 پرو پلاس با طراحی ظریف، باریک و چشم‌نواز معرفی شد. این گوشی از یک صفحه نمایش 120 هرتزی برخوردار است.

به گزارش وب‌سایت خبری gsmarena، گوشی Infinix Hot 50 Pro+ که هفته گذشته ظاهر شد، رسما معرفی شده است. یکی از بزرگ‌ترین و بهترین ویژگی‌های این گوشی، طراحی زیبای آن است. جالب است بدانید که این دستگاه با داشتن ضخامت 6.8 میلی‌متری، به عنوان یک گوشی هوشمند با باریک‌ترین طراحی SlimEdge خمیده 3 بعدی در جهان معرفی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اینفینیکس هات 50 پرو پلاس

Infinix Hot 50 Pro Plus یک گوشی هوشمند فورجی است که توسط تراشه هلیو G100 مدیاتک پشتیبانی می‌شود. این تراشه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که مقدار فضای ذخیره‌سازی آن را می‌توان از طریق کارت حافظه microSD افزایش داد.

اینفینیکس هات 50 پرو پلاس
Infinix Hot 50 Pro+

متاسفانه برند اینفینیکس هنوز جزئیات دقیق مربوط به مشخصات اینفینیکس Hot 50 پرو پلاس را اعلام نکرده، اما ویدئوهایی که در کانال یوتیوب رسمی این برند منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و محافظ گوریلا گلس است. در قسمت مرکزی بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی تعبیه شده و در قسمت پایینی نیز یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک قرار گرفته است. گفته می‌شود که این نمایشگر به هنگام کار با انگشتان مرطوب و چرب نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.

منبع تغذیه اینفینیکس هات 50 پرو پلاس یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB تایپ C و سرعت 33 واتی شارژ می‌شود. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP54 و بلندگوهای دوگانه با تنظیمات JBL است.

علاوه بر این، اینفینیکس هات 50 پرو پلاس دارای معماری TitanWing است که ظرافت و زیبایی را با دوام فوق‌العاده بالا و بی‌نظیر ترکیب می‌کند. این گوشی هوشمند در سه گزینه رنگی به فروش می‌رسد و در حال حاضر برای پیش خرید در چندین خرده‌فروشی آنلاین کنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. با این حال، ما باید منتظر بمانیم تا Infinix برگه مشخصات Hot 50 Pro+ را در وب‌سایت خود به اشتراک بگذارد تا همه چیز درباره مشخصات این گوشی آشکار شود. از آنجایی که برگه مشخصات خرده‌فروشی‌ها در برخی از بخش‌ها با ویدیوهای اینفینیکس مطابقت ندارد، تا زمان اعلام رسمی اینفینیکس نمی‌توان درباره این اطلاعات مطمئن بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اینفینیکس هات 50 پرو پلاس و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر