راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان واریز یارانه معیشتی دهک های 4 تا 9 ؛ مبلغ یارانه چقدر است؟ [+ جزئیات پرداخت و برداشت]

زمان واریز یارانه معیشتی دهک های 4 تا 9 مشخص شد. مرحله 164 واریز یارانه از امشب آغاز خواهد شد. اما می‌توانیم مبلغ یارانه را برداشت کنیم؟

یارانه کمک معیشتی خانوارهای یارانه‌بگیر از 20 هرماه آغاز شده و در سه نوبت پرداختی تا آخر هرماه به پایان می‌رسد. مرحله اول واریزی در تاریخ 20 مهر 1403 برای یارانه‌بگیران تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد انجام و تاریخ واریز دوم برای دهک‌های اول تا سوم نیز 25 مهرماه بود. حال قرار است طبق سنوات پیشین، زمان واریز یارانه معیشتی دهک های 4 تا 9 امشب باشد.

راهنمای خرید تکراتو

درخصوص زمان برداشت یارانه دهک‌های چهارم تا نهم نیز باید گفت که یارانه این افراد از ساعت 24 1 آبان‌ماه 1403 قابل برداشت است. لازم به ذکر است که طبق اعلام علیرضا محمدی، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان، در این دوره بسیاری از یارانه‌بگیران، از سیستم واریز حذف خواهند شد.

زمان واریز یارانه معیشتی دهک های 4 تا 9 اعلام شد

یارانه نقدی مرحله 164 برای دهک‌های چهارم تا نهم مبلغ 300 هزار تومان تعیین شده است. برای مشاهده وضعیت یارانه خود می‌توانید به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس «www.sso.my.gov.ir» مراجعه کنید. با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، به اطلاعات لازم دسترسی پیدا خواهید کرد.

در صورتی که نسبت به مبلغ یارانه خود اعتراضی دارید، می‌توانید از طریق همین سامانه اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بازنگری نمایید.

بر اساس اعلامیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه معیشتی مهرماه 1403 برای دهک‌های 4 تا 9، ساعت 24 روز دوشنبه، 30 شهریور 1403 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از بامداد سه‌شنبه قابل برداشت است.

زمان واریز یارانه معیشتی دهک های 4 تا 9 اعلام شد

نظر دولت برای ادامه طرح کالابرگ چیست؟

در اینجا بد نیست به موضوع طرح کالابرگ هم اشاره کنیم. طبق تصمیم دولت، فعلاً طرح کالابرگ حذف شده است. پس بدین‌ترتیب بسیاری از یارانه‌بگیران دهک‌های پایین جامعه که به کالابرگ روی آورده بودند، حداقل تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند. لازم به ذکر است که کالابرگ از زمان آخرین واریزی کالابرگ فجرانه در اردیبهشت 1403 به خاطره پیوست، و بعید است که دوباره به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو در مورد واریز یارانه مهرماه و عدم توجه دولت به طرح کالابرگ الکترونیکی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر