راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصاویر قاب پشتی هواوی میت 70 ، حسگر اثرانگشت و طراحی دوربین را به نمایش می‌گذارند

اخیرا یکی از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، اطلاعاتی قاب پشتی هواوی میت 70 منتشر کرده است. این سری از گوشی‌های پرچمدار هواوی قرار است ماه آینده رسما معرفی شوند.

huaweicentral گزارش کرده که @BeijingDigitalMaster در شبکه کاربری ویبو، تصاویری از قاب پشتی گوشی هواوی میت 70 به اشتراک گذاشته که حسگر اثر انگشت جانبی آن را به خوبی نمایش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر قاب پشتی هواوی میت 70

به نظر می‌رسد قسمت پشتی این قاب روکشی مات دارد و به رنگ سبز فیروزه‌ای بسیار ملایم مزین شده است. نام میت 70 هم روی بسته‌بندی پلاستیکی حک شده است. آنطور که مشخص است قاب پشتی هواوی میت 70 یک برجستگی دایره‌ای بزرگ برای قسمت دوربین دارد و لبه‌ی ماژول به نسبت نسل قبلی پهن‌تر به نظر می‌رسد. اما ضخامت این قاب در مقایسه باا میت 60 هواوی کمتر شده است.

لبه‌ی بیرونی ماژول دوربین، نقره‌ای رنگ و براق است و حلقه‌ی داخلی شباهت زیادی به سری قبلی یعنی میت 60 دارد. البته علیرغم شباهت‌های دوربین میت 60 و میت 70، برخی کاربران بر این باورند که حسگر پرچمدار جدید هواوی شبیه به دو نسل قبلی یعنی میت 50 طراحی شده است.

تصاویر قاب پشتی هواوی میت 70

یکی دیگر از نکاتی که در این تصاویر جلب توجه می‌کند، قاب چهارگوشی دستگاه است. این قاب نشان می‌دهد که میت 70 هواوی قاب تخت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. شاید در نگاه اول تغییرات زیاد به چشم نیاید، اما با کمی دقت می‌توان متوجه تفاوت‌های ظاهری جدیدی که در میت 70 ایجاد شده را دید.

افشای این تصاویر تایید می‌کند که حسگر اثرانگشت این دستگاه در لبه‌ی‌ کناری دستگاه تعبیه شده و دکمه‌ی پاور در زیر دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته است. از این موضوع می‌توان چنین برداشت کرد که نسخه‌ی استاندارد احتمالا از حسگر اثرانگشت جانبی برای بازکردن قفل استفاده خواهد کرد

این مسئله از این جهت حائز اهمیت است که احتمالا مدل‌های بالاتر یعنی هواوی میت 70 پرو پلاس و نسخه‌ی آلتیمیت دیزاین، از حسگر اثرانگشت نوری بهره‌مند خواهند بود.

تصاویر قاب پشتی هواوی میت 70

افشای تصاویر قاب پشتی هواوی میت 70 علاوه بر نمایش گذاشتن گوشه‌های گرد و لبه‌های نازک، نشان می‌دهند که این دستگاه به هر دو فناوری حسگر اثرانگشت جانبی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز خواهد بود. اطلاعات زیادی در مورد دوربین‌ها نمی‌دانیم؛ اما در برخی اخبار به لنزهای جدید OmniVision اشاره شده که هواوی در حال آزمایش آنهاست.

به نظر می‌رسد این‌بار هواوی به جای ایجاد تغییرات در ظاهر دستگاه، بیشتر بر روی پارامترهای داخلی دستگاه تمرکز کرده. فراموش نکنیم که این دستگاه به دو ویژگی برجسته شناخته شده اول اینکه از تراشه کایرین 5 استفاده می‌کند؛ دوم اجرای سیستم عامل مخصوص هواوی یعنی HarmonyOS NEXT.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر