راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

احتمالا گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل با ابعادی بزرگتر از نسل قبلی عرضه شود

یکی از منابع گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل در سال 2025 با طراحی جدید و ابعاد بزرگتر از راه می‌رسد.

آنطور که مشخص است گوگل، میان‌رده جدیدی را برای عرضه در مارس 2025 (اسفند-فروردین 1403) آماده می‌کند. پیش‌از گزارش‌هایی منتشر شده بودند که ادعا می‌کردند گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل قرار است با ابعاد بزرگی از راه برسد. اکنون OnLeaks، اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند با کاربران در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل ظاهر جدیدی دارد

طبق اعلام این منبع، گوشی جدید گوگل از آنچه تاکنون گفته شده هم بزرگتر خواهد بود. بنابراین کاربران احتمالا اوایل سال 2025 با گوشی بزرگتری از پیکسل 8a کنونی، مواجه خواهند شد.

همانطور که گفته شد گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل در واقع به عنوان جانشینی برای پیکسل 8a، با قیمتی در حدود 499 دلار عرضه می‌شود. البته تفاوت‌هایی هم با نسل قبلی خود دارد. گوشی جدید مانند اعضای پیکسل 9، لبه‌ و کناره‌های صافی دارد. همانطور که می‌دانید کناره‌های خمیده نمایشگر، دستگاه را آسیب‌پذیر می‌کند. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با طراحی جدید، گوشی مستحکم‌تری را در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، میان‌رده جدید علاوه‌بر ابعاد بزرگتر، طراحی دوربین متفاوتی هم دارد. آنطور که مشخص است در پیکسل 9a گوگل دیگر خبری از ماژول‌های برجسته دوربین نیست.

احتمالا گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل با ابعادی بزرگتر از نسل قبلی عرضه شود

گوشی جدید با ابعادی حدود 154.7 در 73.2 در 8.9 میلی‌متر عرضه می‌شود. اگر این اطلاعات درست باشند، پیکسل 9a گوگل 2.6 میلی‌متر بلندتر و 0.5 میلی‌متر پهن‌تر از نسل قبلی خودش است؛ البته با همان ضخامت.

از نظر ظاهری، گوشی جدید با نسل قبلی خود تفاوت دارد. حتی گوگل شاخصه‌های طراحی سری پیکسل 9 را در گوشی جدیدش به‌کار نبرده است. در واقع می‌توان گفت گوشی میان‌رده پیکسل 9a گوگل ظاهری شبیه به ال‌جی G8 ThinQ یا V60 ThinQ دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر