راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی S25 اولترا سامسونگ در چهار رنگ جدید عرضه می‌شود

بطور معمول سامسونگ سری S را در ژانویه و با شروع سال میلادی جدید معرفی می‌کند. اگرچه چند ماهی تا آن روز باقی مانده، اما شایعات از همین حالا هم جزئیات برخی از مدل‌ها را برای ما فاش کرده‌اند. این‌بار طی گزارش‌هایی رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا لو رفته است.

به‌گزارش gizmochina، افشاگر معروف به‌نام Ice Universe، اخیرا رنگ بندی گلکسی اس 25 اولترا را لو داده و گفته که این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و تیتانیوم عرضه خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا

احتمال اینکه رنگ‌های مشکی و تیتانیوم، ادامه‌دهنده راه تیتانیوم مشکی یا تیتانیوم خاکستری در مدل اس 24 اولترا باشند زیاد است؛ حتی احتمال دارد این رنگ‌ها را به شکلی طراحی کنند که بیشتر به تیتانیوم طبیعی شباهت داشته باشند. (شبیه به رنگی که اخیرا در آیفون دیده شده است.)

سامسونگ معمولا رنگ‌های جسورانه‌ترش را برای فروشگاه‌های آنلاین خود آن هم در بازارهای خاص نگه‌ می‌دارد. اما گزینه‌های رنگی آبی و سبز را نیز به گلکسی S25 اولترا در نظر گرفته است. هرچند هیچ‌کدام از این گزینه‌های رنگی رسما به تایید سامسونگ نرسیده اما به احتمال زیاد رنگ‌های متفاوت و چشمگیر دیگری علاوه بر این چهار رنگ استاندارد در دسترس قرار خواهند گرفت.

رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا

مشخصات فنی گلکسی S25 Ultra

پس از اشنایی با رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا بد نیست سخت‌افزار این دستگاه را با هم مرور کنیم. آنطور که در برخی گزارش‌ها آمده و حتما می‌دانید، گلکسی اس 25 اولترا به آخرین نسخه تراشه کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود که با یک رم 16 گیگابایتی جفت می‌شوند. انتظار می‌رود سیستم دوربین نیز ارتقا پیدا کند و به یک حسگر اولتراواید 50 مگاپیکسلی مجهز شود.

در خبرها خواندیم که گلکسی S25 اولترا ارتقا چندانی در بخش عمر باتری و سرعت شارژ نداشته و سامسونگ قصد دارد از همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی‌ای که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند در این دستگاه استفاده کند. به یاد دارید که گلکسی اس 24 اولترا همین مشخصات باتری را داشت.

این عدم ارتقا باتری لزوما به خودی خود بد نیست؛ اما از آنجایی که بیشتر رقبای این گوشی در سال 2025، دستگاه‌های چینی‌ای هستند که از باتری‌ای با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌ می‌برند، افزایش ظرفیت باتری یا سرعت شارژ در پرچمدار سامسونگ یک بهبود خوشایند محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر