راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فرصت ویژه فروش لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور ؛ بخشنامه فروش 30 مهر 1403

فرصت ویژه فروش لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور از امروز 30 مهر 1403 آغاز شد. متقاضیان با مطالعه بخشنامه فروش می‌توانند از شرایط فروش لاماری هبیرید مطلع شوند.

آرین پارس موتور به عنوان شرکت واردکننده نسخه هیبریدی لاماری ایما، با ارسال اطلاعیه‌ای به اطلاع متقاضیان این خودرو رساند که فرصت ویژه فروش لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور در سامانه یکپارچه فروش خودوهای وارداتی مهیا شده است. لذا متقاضیانی که قصد شرکت در این برنامه فروش را دارند، می‌بایست از روز 24 مهر تا 5 آبان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

متقاضیان لاماری ایما هیبریدی برای پیش‌ثبت‌نام این خودرو می‌بایست ابتدا مبلغ 500 میلیون تومان در حساب وکالتی مسدود کنند. این اولین پیش‌نیاز عرضه خودورهای وارداتی و برای متقاضیان عادی است. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات شرایط فروش آرین پارس موتور برای نسخه هیبریدی لاماری ایما را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه، 19 خودرو در طرح فروش خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد. در این دوره متقاضیان خودروهای وارداتی در اسفند 1401 اجازه شرکت ندارند.

فرصت ویژه فروش لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور

مطابق با برنامه فروش لاماری ایما HEV و سامانه خودروهای وارداتی، متقاضیان از روز چهارشنبه، 2 آبان لغایت دوشنبه، 7 آبان 1403 مهلت دارند برای ثبت سفارش لاماری ایما هیبریدی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir/ ثبت‌نام کنند.

شرایط ثبت نام لاماری ایما HEV

شرایط ثبت‌نام لاماری ایما هیبریدی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قیمت لاماری ایما هیبریدی: 1 میلیاردو 998 میلیون تومان
  2. سایت ثبت سفارش: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی: https://saleauto.ir/
  3. موعد تحویل خودرو: 90 روز کاری
  4. مهلت پیش‌ثبت‌نام: از 24 مهر تا 7 آبان 1403
  5. روش فروش: نقدی
  6. مدل: 2025
  7. پیش نیاز ثبت‌نام: افتتاح حساب وکالتی و مسدودسازی مبلغ 500 میلیون تومان

فرصت ویژه فروش لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور

مشخصات فنی و آپشن های لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما HEV یک خودروی هیبریدی است که از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی بهره می‌برد و توان ترکیبی حدود ۱۹۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. این خودرو دارای گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه (DCT) است و با امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی بزرگ، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری و دوربین ۳۶۰ درجه عرضه می‌شود. همچنین، مصرف سوخت پایین و طراحی مدرن آن، از دیگر ویژگی‌های برجسته لاماری ایما HEV است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص عرضه لاماری ایما هیبریدی در دور جدید فروش خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر