راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عمر باتری اوپو فایند ایکس 8 پرو از آیفون 16 پرو مکس بهتر است!

برند اوپو با انتشار یک بیانیه رسمی از عمر باتری اوپو فایند ایکس 8 پرو و ظرفیت‌های بالای آن پرده برداشته است. جالب است بدانید که این گوشی در عمر باتری آیفون 16 پرو مکس را شکست می‌دهد!

همان‌طور که می‌دانید، سری اوپو فایند ایکس 8 قرار است که در تاریخ 24 اکتبر به بازار عرضه شود. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت پس از معرفی شارژر 120 واتی دو پورتی جدید خود، ظرفیت باتری مدل پرو این سری را اعلام کرده و یک‌سری ارقام قابل توجه از عمر باتری این گوشی را به اشتراک گذاشته که از حد انتظار بسیار بالاتر هستند.

راهنمای خرید تکراتو

عمر باتری اوپو فایند ایکس 8 پرو

اوپو Find X8 Pro از یک باتری 5910 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که با توجه به ابعاد دستگاه بسیار بزرگ و پرظرفیت است. این باتری با فناوری باتری جدید اوپو توسعه یافته که 18 درصد افزایش ظرفیت و 13 درصد کاهش ضخامت را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد.

با فناوری جدید باتری و افزایش حجم باتری، انتظار می‌رود که در طول عمر باتری این گوشی نسبت به نسل‌های قبلی، بهبود قابل توجهی صورت گیرد. به گفته یکی از مدیران شرکت سازنده، اوپو فایند X8 Pro قادر است تا 5.3 ساعت ویدیوی Dolby Vision HDR را در دمای -20 درجه سانتیگراد ضبط کند، در حالی که آیفون 16 پرو مکس به طور خودکار پس از حدود 10 دقیقه این فرآیند را متوقف می‌کند. در شرایط عادی، عمر باتری این گوشی به 7.2 ساعت افزایش می‌یابد که این مقدار در آیفون برابر با 5.0 ساعت است.

اوپو فایند X8 پرو در پخش ویدئو نیز عملکرد بهتری نسبت به آیفون 16 پرو مکس دارد. عمر باتری این گوشی برای پخش ویدیو تا 29.3 ساعت دوام می‌آورد در حالی که عمر باتری جدیدترین و بهترین آیفون معرفی شده در حال حاضر برابر با 27.7 ساعت است. این یک دستاورد بزرگ برای گوشی پرچمدار جدید اوپو محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که Oppo Find X8 Pro تنها 8.24 میلی‌متر ضخامت دارد، یعنی به‌طور قابل‌توجهی از اوپو فایند ایکس 7 اولترا با ضخامت 9.5 میلی‌متری و اوپو فایند ایکس 7 با ضخامت 8.7 میلی‌متری باریک‌تر است. این در حالی است که ظرفیت باتری، نسبت به این دو گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، بسیار بیشتر شده است. این مسئله نشان می‌دهد که فناوری جدید باتری نه تنها باعث صرفه جویی در فضای داخلی می‌شود بلکه ظرفیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از نظر وزن نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و این گوشی با وزن 215 گرمی حدودا 6 گرم سبک‌تر از اوپو Find X7 Ultra است.

گفته می‌شود که اوپو فایند ایکس 8 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی در جلو و یک دکمه استارت سریع در سمت راست پایین دستگاه خواهد بود. علاوه بر این، اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که به چیپست Dimensity 9400 مدیاتک مجهز می‌شوند و پیشرفت‌های قابل توجهی را در عملکرد CPU ،GPU و قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عمر باتری اوپو فایند ایکس 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر