راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 از BM Cars اعلام شد/ قیمت BYD Song Plus

شرکت BM Cars، شرایط فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیان برای ثبت‌نام باید حساب وکالتی داشته باشند.

سامانه عرضه خودروهای وارداتی به‌تازگی شرایط فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 را اعلام کرده است. این کراس اوور پلاگین هیبرید با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان و پرداخت نهایی ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مسدودسازی ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، در این فروش شرکت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، تاکنون دو اطلاعیه فروش محصولات وارداتی را صادر کرده است. در اطلاعیه اول اعلام شد که ثبت‌‌نام فروش خودروهای وارداتی از 2 آبان و تا 7 آبان 1403 ادامه خواهد داشت. در این اطلاعیه به طور قطع عرضه چانگان CS35 پلاس اعلام شد.

شب گذشته نیز دومین اطلاعیه این سامانه با لیست کامل خودروها در دو جدول قیمت قطعی و علی‌الحساب منتشر شد. این اطلاعیه به آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی از 2 آبان تا 7 آبان تأکید دوباره کرد. البته تبصره و شرایط ثبت‌نام نیز به طور کامل به مشاهده متقاضیان رسید.

فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 از BM Cars اعلام شد

با اعلام شرایط جدید فروش بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید در سامانه خودروهای وارداتی، فرصتی برای علاقه‌مندان به خرید این کراس اوور هیبریدی فراهم شده است. خریداران این خودرو می‌توانند با مسدود کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، در این طرح ثبت‌نام کنند.

قیمت نهایی BYD سانگ پلاس در بازار ایران ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان خواهد بود که شامل هزینه‌های مالیات و بیمه نیز می‌شود. این خودرو با موتور پلاگین هیبرید، علاوه بر مصرف کم و عملکرد قدرتمند، امکانات ایمنی و رفاهی مانند ترمز خودکار و دوربین ۳۶۰ درجه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 از BM Cars اعلام شد

مشخصات فنی و آپشن‌های BYD سانگ پلاس

BYD سانگ پلاس یک کراس‌اوور پلاگین هیبرید است که با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کار می‌کند و توان ترکیبی 315 اسب‌بخار و گشتاور 525 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. باتری لیتیوم یونی 18.3 کیلووات‌ساعتی آن امکان پیمایش تا 81 کیلومتر در حالت برقی دارد.

از آپشن‌های این خودرو می‌توان به نمایشگر دیجیتال 12.8 اینچی، سیستم صوتی پیشرفته، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب اشاره کرد. سانگ پلاس همچنین به سیستم کنترل پایداری و تهویه مطبوع خودکار مجهز است.

فروش ویژه BYD سانگ پلاس مهر 1403 از BM Cars اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش کراس‌اوور چینی و باکیفیت BYD چیست؟ لطفاً نظرت خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر