راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آنر رنگ جدید «طلایی صبحگاهی» را برای سری Magic 7 معرفی کرد + ویدیو

شرکت آنر تیزر جدید سری گوشی‌های مجیک 7 منتشر کرده که در آن رنگ جدید طلای صبحگاهی (Morning Glow Gold) را به نمایش گذاشته است.

به گزارش huaweicentral، این شرکت دو تیزر جدید سری گوشی‌های مجیک 7 رنگ جدید طلای صبحگاهی را تایید می‌کند. رنگ دیگری که قبلا برای این سری تایید شده بود رنگ خاکستری ماه (Moon Shadow Gray) است.

راهنمای خرید تکراتو

در تیزر جدید سری گوشی‌های مجیک 7 اینطور نوشته شده:

«به زندگی رو به جلو ادای احترام کنید و آزادی نور و سایه را احساس کنید. # HonorMagic7 # طلای صبحگاهی، رنگ درخشش صبح، در نگاه اول خیره‌کننده است.» علاوه بر اعلام رنگ جدید گوشی‌های سری مجیک 7، آنر اعلام کرده که مجری تلوزیونی ژوژو (ZhuZhu) به عنوان سفیر زیبایی شناسی هنری آنر مجیک انتخاب شده است.

 

تا اینجای کار، آنر دو رنگ اصلی از سری Honor Magic 7 را به نمایش گذاشته است و احتمال اینکه در روزهای آتی رنگ‌ها و تن‌های جالب و جدیدتری معرفی شوند زیاد است.

ژائو مینگ (Zhao Ming)، مدیر عامل شرکت Honor Devices اخیرا اعلام کرده که سری Magic 7 با دو نوع صفحه نمایش مسطح و منحنی ارائه خواهند شد. برهمین اساس احتمال می‌رود مدل استاندارد مسطح باشد در حالی که مدل‌های منحنی به نسخه‌های بالا‌رده محدود خواهند شد.

آنطور که در تصاویر مشخص است، ماژول دوربین سری مجیک 7 آنر شبیه به مجیک V3 است. جذابیت‌های این دستگاه فقط به رنگ‌های زیبا و طراحی چشم‌نوازش خلاصه نمی‌شود. گفته می‌شود که این گوشی در عین زیبایی با سیستم‌عامل و ویژگی‌های هوش مصنوعی، محصولی ایده‌آل و کارآمد برای مصرف‌کنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر