راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ایسوس راگ فون 9 به طور کامل فاش شد [+ رندرهای باکیفیت]

مشخصات ایسوس راگ فون 9 به همراه رندرهای آن فاش شد. این‌طور که پیداست، ایسوس به جز پردازنده، سایر بخش‌ها را مشابه نسل قبلی نگه داشته است.

پس از انتشار بیانیه رسمی ایسوس مبنی بر تاریخ عرضه راگ فون 9 در 19 نوامبر، اطلاعات فاش شده از وب‌سایت gizmochina و 91mobiles نشان می‌دهد که این گوشی نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء متوسطی را ارائه خواهد داد.

راهنمای خرید تکراتو

اگرچه این گوشی دارای جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت خواهد بود، اما گزارش‌ها می‌گویند که سایر جنبه‌های کلیدی تا حدودی مشابه نسل قبلی خواهند بود.

مشخصات ایسوس راگ فون 9

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی Asus ROG Phone 9 از همان صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتزی و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس ( 2400 در 1080پیکسل) استفاده خواهد کرد.

مشخصات ایسوس راگ فون 9

مشخصات دوربین نیز با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه مشابه نسل قبلی به نظر می رسد. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که جایگزین لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی راگ فون 8 می‌شود.

این نشت همچنین از وجود یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی خبر داده که نسبت به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی، کمی ارتقا یافته و شارژ نیز از طریق یک آداپتور 65 واتی انجام می‌شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که شارژ بی‌سیم هم امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر، البته از آنجایی که راگ فون 8 سال گذشته از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، به احتمال قوی، این ویژگی را در نسل جدید نیز دریافت خواهیم کرد. همچنین، این گوشی احتمالا از جک هدفون 3.5 میلی‌متری با فناوری Hi-Fi DAC برای ارائه صدای با کیفیت برخوردار خواهد بود.

بدون شک، ایسوس، از هوش مصنوعی نیز در سری راگ فون 9 استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی از هوش مصنوعی برای ترجمه و رونویسی تماس، تولید تصویر پس‌زمینه، تشخیص اشیا از طریق دوربین و حتی ارتقاء بازی به وضوح بالاتر بهره خواهد برد.

علاوه بر این، کارشناسان وب‌سایت 91mobiles یک‌سری رندرهایی را به اشتراک گذاشته‌اند که راگ فون 9 ایسوس را در رنگ سفید و مشکی به نمایش می‌گذارند. در گذشته، یک ویدیو از طراحی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده، اما این تصاویر دید بسیار بهتری را از ظاهر گوشی به ما نمایش می‌دهند.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنند، زبان طراحی از نسل قبلی پیروی می‌کند و یک نمایشگر ثانویه نیز در پنل پشت وجود دارد. ظاهرا ابعاد این گوشی برابر با 163.8 در 76.8 در 8.9 میلی‌متر خواهد بود و از این رو اندازه آن تقریبا در حد مدل قبلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ایسوس راگ فون 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر