راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گزارش IDC؛ هواوی در سه‌ماهه سوم سال 2024 جایگاه اول بازار گوشی‌های تاشو در چین را از آن خود کرد

طبق گزارش مرکز تحقیقاتی IDC هواوی توانسته در سه ماهه سوم سال 2024 جایگاه نخست فروش گوشی‌های تاشو را از آن خود کند. در این گزارش، پیشرفت کلی بازار گوشی‌های تاشو در چین مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش، طبق این رتبه‌بندی هواوی توانسته با سهم 41.0 درصدی از بازار و نرخ رشد سالانه بهتر، مقام اول را در رقابت سه ماهه سوم 2024 بازار گوشی‌های تاشو در چین بدست آورد.

راهنمای خرید تکراتو

کسب مقام اول بازار گوشی‌های تاشو در چین توسط هواوی

هواوی ماه گذشه گوشی سه تاشو میت ایکس تی را با دو لولا Z شکل روانه بازار کرد که اتفاقا با استقبال بسیار خوبی همراه بود. گزارش IDC نشان می‌دهد که این گوشی توانسته مسیر تازه‌ای برای رشد هواوی باز کند و این شرکت را به مقام اول فروش گوشی‌های تاشو برساند.

انتظار می‌رود که عرضه نخستین گوشی سه‌گانه جهان به توسعه بیشتر بازار گوشی‌های تاشو کمک کند

این گزارش با هدف بررسی بازار گوشی‌های تاشو در چین ارائه شده است. در این گزارش مشخص شد که آنر در همین بازه زمانی توانسته با سهم 21.9 درصد بعد از هواوی و در جایگاه دوم گوشی‌های تاشو افقی و جایگاه سوم گوشی‌های تاشو صدفی قرار بگیرد.

در این بین شیائومی هم موفق شده با کسب 17.2 درصد از سهم بازار، مقاوم سوم را در بازار گوشی‌های تاشوی چین از آن خود کند. این اولین بار از سه‌ماهه دوم سال 2021 است که سازنده سری MIX Fold توانست به لطف موفقیت نسل جدیدش به لیست برتر گوشی‌های تاشو وارد شود.

سامسونگ نیز 7.7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده، در حالی که ویوو در جایگاه پنجم قرار گرفته و مقام سوم را در بازار دستگاه‌های افقی تاشو کسب کرده است. برندهای اوپو، لنوو و زدتی‌ای نیز به ترتیب در رتبه‌های ششم، هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند.

به گفته‌ی IDC، بازار گوشی‌های تاشوی چین در سه‌ماهه سوم 2024 حدود 2.23 میلیون دستگاه گوشی تاشو عرضه کرده است. هرچند رشد سالانه این بخش همچنان مثبت ارزیابی می‌شود، اما نسبت به هشت سه‌ماهه قبلی به طرز محسوسی کندتر شده است.

این شرکت تحقیقاتی تحلیل می‌کند که گوشی‌های تاشو هنوز نتوانسته‌اند مانند گوشی‌های معمولی نیازهای همه کاربران را برآورده کنند؛ به همین جهت باید بهبودها و تغییراتی در آنها ایجاد شود. بنابراین تولیدکنندگان این قبیل گوشی‌ها باید دستگاه‌های نوآورانه‌تری طراحی کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر