راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ثبت اختراع جدید، از احتمال بازگشت ریلمی به توسعه گوشی‌های تاشو خبر می‌دهد

به نظر می‌رسد ریلمی نیز قصد دارد وارد بازار گوشی‌های تاشو شود. اخیرا پتنت جدید گوشی تاشو ریلمی منتشر شده که نشان از پیشرفت این شرکت دارد.

به گزارش gizmochina، اوایل سال گذشته، رئیس قبلی این شرکت در هند، مادهاو شث، پستی منتشر کرده که در آن از مخاطبان سوال شده بود که آیا گوشی تاشو ریلمی فلیپ را ترجیح می‌دهد یا ریلمی فولد! این پیام توجه زیادی به خود جلب کرد اما پس از مدتی به نظر این پروژه لغو شد.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که فرانسیس وانگ رئیس بازاریابی ریلمی گفته بود، این شرکت به دلیل عدم اطمینان از استحکام مکانیزم تاشو، عرضه گوشی تاشو ریلمی را به تعویق انداخته است.

سرنوشت گوشی تاشو ریلمی چه شد؟

اخیرا پتنت جدیدی از گوشی تاشو ریلمی در سایت اداره ملی مالکیت فکری چین ثبت شده که نشان می‌دهد این شرکت بار دیگر قصد دارد شانس خود را در این زمینه امتحان کند. در این طراحی، یک گوشی تاشو شبیه به کتاب نمایش داده شده که به نظر نسبت به پتنت‌هایی که قبلا دیده بودیم، باریک‌تر است.

در این پتنت آنطور که در تصاویر زیر می‌بینید، یک لولا یا اتصال مغناطیسی برای تا شدن روان‌تر و همچنین یک مکانیزم خاص دفع حرارت برای انتقال حرارت بین دو قسمت گوشی دیده می‌شود؛ به نظر می‌رسد این مکانیزم در استفاده‌های طولانی باعث بهبود عملکرد گوشی می‌شود.

به ثبت رسیدن این پتنت بیانگر رویکرد ریلمی در توسعه گوشی‌های تاشو است و جزئیات دیگری مانند پردازنده یا فناوری نمایشگر را در بر نمی‌گیرد. با اینحال طبق اظهارات قبلی که مدیران ریلمی داشته‌اند، به نظر این برند سعی دارد مسائل مربوط به فرسودگی و استهلاک دستگاه‌های تاشو را رفع و در جهت توسعه قدم بردارد.

هنوز مشخص نیست که گوشی تاشو ریلمی با چه ویژگی‌هایی قصد رقابت با دیگر برندها را دارد. اما احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر