راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

این گوشی های شیائومی دیگر آپدیت نمی‌شوند؛ پایان پشتیبانی نرم‌افزاری چند مدل پرفروش

شرکت شیائومی اخیرا لیست گوشی هایی که دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری نمی‌شوند را منتشر کرده است. در این لیست نام برخی از مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی ، ردمی و پوکو دیده می‌شود.

به‌گزارش gizmochina، در این لیست علاوه بر مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی و دو برند دیگر، نام برخی مدل‌های تبلت از این سه برند نیز دیده می‌شود که دیگر از آنها پشتیبانی نرم‌افزاری نخواهد شد. در ادامه نام تمامی دستگاه‌های لیست شده در وب سایت رسمی شیائومی آمده است.

راهنمای خرید تکراتو

معرفی مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی ، ردمی و پوکو که دیگر بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند

نکته‌ای که در این لیست جلب توجه می‌کند این است که تبلت شیائومی پد 5 با چندین مدل منطقه‌ای از جمله تایوان (TW)، ترکیه (TR)، روسیه (RU)، اروپا (EU) و نسخه جهانی (MI) دیده می‌شود. بعلاوه مدل‌های ردمی نوت 11 پرو و پرو پلاس نیز در بخش شیائومی قرار گرفته‌اند. البته شاید در دسته‌بندی اشتباهی رخ داده باشد اما در نهایت نتیجه یکسان خواهد بود و این مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند بروزرسانی نرم‌افزاری دیگری دریافت نخواهند کرد.

معرفی مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی ، ردمی و پوکو که دیگر بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند

به غیر مدل‌های نوت 11 پرو، مدل‌های ردمی 10 سال 2022 (MX, TW, MX) و ردمی نوت 10 JE (JP)  نیز در لیست حضور دارند. توسعه دهندگان شیائومی حتی برند پوکو را هم فراموش نکرده و پشتیبانی از دستگاه پوکو X3 GT اندونزی (ID) را نیز متوقف کرده‌اند.

با توجه به این لیست، قاعدتا مدل‌های پر فروش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، بروزرسانی HyperOS یا MIUI (سیستم‌عامل‌های سفارشی مبتنی بر اندروید شیائومی) را هم دریافت نخواهند کرد. بعلاوه این دستگاه‌ها از دریافت پچ‌های امنیتی مهم اندروید که دستگاه‌ها را در برابر آسیب‌پذیری‌ها محافظت می‌کرد هم محروم خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر