راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان عرضه جهانی ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو نزدیک است

به نظر می‌رسد که زمان عرضه جهانی ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو از آنچه که فکر می‌کنیم، نزدیک‌تر است. این دو گوشی تاییدیه مراجع صدور گواهی مختلف را دریافت کرده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، هفته گذشته، برند ویوو از سری گوشی‌های پرچمدار ویوو X200 خود در بازار داخلی چین رونمایی کرد. این دستگاه‌ها دارای فناوری پیشرفته و ویژگی‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی بودند. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، دو گوشی ویوو X200 و ویوو X200 پرو در مراجع صدور گواهی مختلفی ظاهر شده‌اند. از این رو، به نظر می‌رسد که زمان عرضه جهانی آنها بسیار نزدیک است.

راهنمای خرید تکراتو

عرضه جهانی ویوو ایکس 200 و ایکس 200 پرو

گوشی ویوو X200 Pro به تازگی در مرجع صدور گواهی NCC تایوان با شماره مدل V2413 مشاهده شده است. در پایگاه داده این وب‌سایت، ویوو ایکس 200 پرو به همراه لوازم جانبی لیست شده است. از سوی دیگر، مدل پایه این سری نیز در مرجع صدور گواهی SIRIM مالزی ظاهر شده است. متأسفانه، در هیچ کدام از این لیست‌ها به جزئیات کلیدی مانند تاریخ معرفی، قیمت یا ویژگی‌های افزوده اشاره نشده اما در هر صورت، این گواهینامه‌ها از نزدیک بودن زمان عرضه خبر می‌دهند.

عرضه جهانی ویوو ایکس 200

انتظار می‌رود که سری ویوو X200 در دسامبر سال جاری (2024) وارد بازار هند شود. یادآوری می‌کنیم که سری ویوو ایکس 200 شامل یک مدل جمع‌وجور و سطح بالا با نام Vivo X200 Pro Mini هم می‌شود که هنوز هیچ خبر رسمی از ورود آن به بازارهای جهانی در دست نیست. شایان ذکر است که هر سه مدل از تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9400 بهره می‌برند.

علاوه بر این، این مجموعه دارای باتری بزرگ با شارژ سریع سیمی 90 واتی، پوسته سفارشی OriginOS 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15، صفحه ‌نمایش‌ AMOLED با پشتیبانی از فناوری LTPO، نرخ نوسازی بالا و پنل‌های روشن است. در پنل پشتی نیز خریداران از تنظیمات دوربین سه‌گانه با اپتیک‌های Zeiss و تراشه تصویربرداری V3 پلاس ویوو بهره‌مند می‌شوند. به خاطر داشته باشید که تمام این اطلاعات بر مبنای گواهی‌های مختلف به دست آمده و هنوز خود شرکت سازنده هیچ بیانیه رسمی درباره عرضه جهانی سری ویوو ایکس 200 منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عرضه جهانی ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر