راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین طرح فروش اکستریم TXL – آبان 1403/ قیمت کراس‌اوور لوکس مدیران خودرو (روش خرید)

اولین طرح فروش اکستریم TXL توسط مدیران خودرو پس از اعلام قیمت این کراس‌اوور لوکس آغاز شد. متقاضیان امکان ثبت‌نام آنلاین ندارند.

4 هفته پیش بود که مدیران خودرو در یک مراسم ویژه دو خودرو لوکس جدید از خانواده برند اکستریم به نام‌های اکستریم TXL و اکستریم XL رونمایی کرد. نسخه TXL یک کراس‌اوور بزرگ، اما نه به اندازه اکستریم VX؛ از طرفی نسخه XL کراس‌اووری کوچک‌تر و افتصادی‌تر است.

راهنمای خرید تکراتو

پس از آن 2 هفته پیش قیمت اکستریم TXL و XL توسط مدیران خودرو اعلام شد. حال امروز اولین طرح فروش اکستریم TXL آغاز شد تا متقاضیان خودروهای لوکس مدیران خودرو بتوانند یک خودرو رده بالا و خاص چینی خریداری کنند. در ادامه ضمن اعلام شرایط و قیمت قطعی اکستریم TXL، مختصری از برند اکستریم می‌گوییم.

اولین طرح فروش اکستریم TXL آبان 1403

شرکت مدیران خودرو، شرایط فروش ویژه‌ی کراس‌اوور جدید اکستریم TXL را برای آبان ۱۴۰۳ اعلام کرده است. این خودرو از طریق نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اولین طرح فروش اکستریم TXL آبان 1403

قیمت نهایی و شرایط فروش نقدی

قیمت نهایی اکستریم TXL در این شرایط فروش، 3 میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است. خریداران می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند و در طرح فروش نقدی، خودرو طی ۳۰، ۶۰ یا ۹۰ روز کاری (با توجه به طرح انتخابی مشتری) تحویل می‌گردد.

شرایط فروش اقساطی اکستریم TXL

علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید اقساطی این کراس‌اوور نیز فراهم شده است. در این طرح، مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت 1 میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، خودرو را خریداری کرده و اقساط را تا سقف ۶۰ ماه پرداخت کنند.

نحوه ثبت‌نام برای خرید اکستریم TXL

علاقه‌مندان به خرید خودروی اکستریم TXL می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی اکستریم کد ۲۴۶ در خیابان آزادی، بعد از خیابان دکتر هوشیار، پلاک ۴۶۶ (نمایندگی حیدری) یا تماس با شماره‌های ۰۹۱۲۷۶۵۷۵۰۵ و ۰۹۱۰۸۱۷۰۴۰۶، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اولین طرح فروش اکستریم TXL آبان 1403

مشخصات فنی و آپشن های اکستریم TXL

اکستریم TXL مجهز به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۹۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر است. این خودرو از گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه بهره می‌برد که عملکرد روان و شتاب مناسبی را فراهم می‌کند.

اولین طرح فروش اکستریم TXL آبان 1403

امکانات رفاهی و ایمنی

اکستریم TXL دارای امکاناتی مانند صندلی‌های برقی با تنظیمات حافظه‌دار، سیستم تهویه خودکار دوگانه، و سانروف پانوراما است. همچنین، این خودرو به سیستم‌های ایمنی مانند ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط مجهز شده است.

فناوری‌های مدرن و ارتباطات

برای راحتی بیشتر، این خودرو از نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم صوتی باکیفیت و اتصالات بلوتوث و USB برخوردار است. سیستم نمایش ۳۶۰ درجه و پارک خودکار نیز از دیگر امکانات پیشرفته این خودرو به‌شمار می‌آید.

اولین طرح فروش اکستریم TXL آبان 1403

معرفی برند لوکس اکستریم

برند اکستریم به عنوان لوکس‌ترین زیرمجموعه‌ شرکت مدیران خودرو در دی‌ماه ۱۴۰۲ به‌طور رسمی معرفی شد. این برند که از تابستان امسال با عرضه‌ سه مدل خودرو وارد بازار شده، هدف خود را عرضه خودروهای باکیفیت، ایمن و تکنولوژیک در ایران قرار داده است.

شعار و هدف برند اکستریم

اکستریم با شعار «Born For More» یا «آمده برای بیشتر»، قصد دارد به عنوان برند پیشرو در بازار خودروهای لوکس و مونتاژی ایران شناخته شود و با محصولات مدرن و باکیفیت خود، جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطیبن عزیز تکراتو از شرایط فروش و قیمت اکستریم TXL چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر