راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دوربین مجیک 7 آنر برای ثبت تصاویر با کیفیت به هوش مصنوعی مجهز شده است

شرکت آنر قرار است در تاریخ 30 اکتبر (9 آبان) سری پرچمدار مجیک 7 را رونمایی کند. تاکنون اطلاعات جسته گریخته‌ای از این گوشی به دستمان رسیده اما این گزارش مخصوص به قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین مجیک 7 اختصاص دارد.

به گزارش gizmochina، آنر پیش‌تر برخی رنگ‌های جذاب این گوشی به نام خاکستری سایه ماه و طلای صبحگاهی را معرفی کرده است؛ حتی سفیر برند این دستگاه هم مشخص شده که به نظر یکی از مجریان شبکه دولتی چین باشد. اما تاکنون به قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین  مجیک پرو اشاره نشده بود.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین مجیک 7 آنر

دوربین سری مجیک 7 که مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کند برای بهبود عکاسی از سیستم AI Eagle Eye استفاده می‌کند. این سیستم تجربه‌ی عکاسی با گوشی را بهبود بخشیده و حتی در هنگام حرکت هم عکس‌های واضحی ثبت می‌کند.

مدل پرو سری مجیک 7، به احتمال زیاد از لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی OV50H بهره خواهد برد که قابلیت‌های بزرگنمایی نوری را بهبود می‌بخشد. آنر ادعا می‌کند استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در دوربین مجیک 7 به افزایش دقت فوکوس و تثبیت تصیر کمک کرده و در نهایت تصاویری واضح با کیفیت بالا ثبت می‌کند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین مجیک 7 آنر

این دوربین به قابلیت‌های مجهز شده که به طور خاص بر بهبود عکاسی پرتره طراحی شده به کاربر اجازه می‌دهد در حالت سکون و حرکت و در فواصل دور یا نزدیک، تصاویری با وضوح بالا ثبت کند. این ویژگی‌ها قسمتی از مجموعه گسترده‌تری از امکانات هوش مصنوعی سری مجیک 7 است که جستجوی هوشمند و ترجمه هم‌زمان را نیز در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر