راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس 13 احتمالا زودتر از آنچه انتظار داشتیم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

وان پلاس 13 به‌تازگی گواهی SIRIM را دریافت کرده است. دریافت این گواهی نشان می‌دهد که تاریخ عرضه وان پلاس 13 در بازارهای جهانی زودتر از چیزی‌است که انتظار داشتیم.

به گزارش gizmochina، وان پلاس خود را برای معرفی گوشی پرچمدار جدیدش آماده می‌کند. انتظار می‌رود وان پلاس 13 طی همین هفته معرفی شود. اما پیش از معرفی رسمی در چین، یک تاییدیه جدید به صورت آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه وان پلاس 13 در بازارهای جهانی

گوشی جدید وان پلاس قرار است در تاریخ 31 اکتبر 2024 (10 آبان) در چین معرفی شود. اخیرا این گوشی در پایگاه داده SIRIM مالزی با شماره مدل CPH2653 دیده شده است. این تاییدیه هیچ جزئیاتی از مشخصات یا ویژگی‌های وان‌پلاس 13 فاش نکرده، بنابراین مشخص نیست که نسخه جهانی تفاوتی با نسخه چینی خواهد داشت یا خیر. با این حال، نشان می‌دهد که تاریخ عرضه وان پلاس 13 در بازارهای جهانی نزدیک است.

تاریخ عرضه وان پلاس 13 در بازارهای جهانی

وان پلاس به‌تازگی اطلاعاتی درباره باتری و سرعت شارژ وان پلاس 13 را منتشر کرد. این گوشی پرچمدار از باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای 4 میکروفون برای کاهش نویز با کمک هوش مصنوعی، بلندگوهای استریوی دوگانه، و قابلیت سوئیچ بین وای‌فای و شبکه سلولی است. این کمپانی همچنین نمونه‌هایی از کیفیت Motion Capture و حالت پرتره‌ی پرچمدار جدیدش به اشتراک گذاشته شده است.

وان پلاس 13 احتمالا در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای نمایشگر 2K Oriental 8T LTPO AMOLED است که نرخ نوسازی 120 هرتز، HDR10+ و دالبی ویژن را ارائه می‌دهد. این پنل همچنین از فناوری Glove Touch (لمس دستکش) و Rain Touch 2.0 (لمس باران) پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 13 به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز شده که با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5X و تا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 جفت شده است.

نظر شما درباره مشخصات و تاریخ عرضه وان پلاس 13 در بازارهای جهانی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر