راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وام ۴ میلیارد ریالی مسکن برای دهک‌ های پایین درآمدی در ۱۴۰۳ / شرایط و مراحل درخواست

بر اساس تبصره ۱۳ قانون بودجه ۱۴۰۳، وام ۴ میلیارد ریالی مسکن برای دهک‌ های پایین درآمدی در ۱۴۰۳ به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت خواهد شد.

در سال ۱۴۰۳، با توجه به تبصره ۱۳ قانون بودجه، بانک مرکزی اقدام به ارائه وام قرض الحسنه مسکن به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خانواده شهدا و جانبازان کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

این وام به مبلغ 400 میلیون تومان برای کمک به دهک‌های پایین درآمدی در نظر گرفته شده و شامل تسهیلات برای ودیعه، خرید و ساخت مسکن می‌شود. این اقدام به‌منظور بهبود وضعیت معیشتی و مسکنی این قشر از جامعه طراحی شده است. جزئیات وام و شرایط و مراحل درخواست وام را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

جزئیات وام ۴ میلیارد ریالی مسکن برای دهک‌ های پایین درآمدی در ۱۴۰۳

طبق تبصره ۱۳ قانون بودجه سال جاری، بانک مرکزی موظف به پرداخت وام قرض‌الحسنه مسکن به مبلغ ۴ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر است. این وام با معرفی نهاد‌های مربوط و تأیید سامانه رفاه ایرانیان برای افرادی که در سه دهک اول درآمدی قرار دارند، اعطا می‌شود.

جزئیات وام ۴ میلیارد ریالی مسکن برای دهک‌ های پایین درآمدی در ۱۴۰۳

در بخشنامه اخیر بانک مرکزی به بانک‌های عامل، تأکید شده که عنوان «وام قرض‌الحسنه مسکن» به وضوح در حکم قانونی ذکر شده است. همچنین، با توجه به عناوین ودیعه، خرید و ساخت مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه می‌تواند در هر یک از این قالب‌ها پرداخت شود.

بانک مرکزی همچنین تأکید کرده که با استناد به نظر بخش حقوقی این بانک، پرداخت تسهیلات مذکور در هریک از این عناوین برای بانک‌ها قابل انجام است و می‌توانند اقدامات لازم را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص وام ویژه دهک‌های پایین درآمدی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر