راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی آنر مجیک 7 پرو با انتشار تصاویری از نمای نزدیک فاش شد

افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار تصاویری از نمای نزدیک پرچمداران جدید آنر، از طراحی آنر مجیک 7 پرو پرده برداشته است.

کمپانی آنر در حال آماده شدن برای عرضه سری گوشی‌های پرچمدار آنر Magic 7 خود در تاریخ 30 اکتبر است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، پیش از رویداد معرفی، تصاویر کلوزآپ نسخه پرو این گوشی توسط افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که عناصر کلیدی طراحی این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی آنر مجیک 7 پرو

طبق آنچه که در تصاویر دیده می‌شود، در پنل پشت Honor Magic 7 Pro یک سیستم دوربین سه‌گانه با یک لنز تله فوتو پریسکوپ وجود دارد و در بخش جلویی نیز یک نمایشگر با شیشه‌های خمیده چهارگانه و حاشیه‌های متقارن دیده می‌شود. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک بریدگی کپسول مانند است که دوربین‌های سلفی دوگانه را در خود جای داده و احتمالا از قابلیت بازگشایی قفل با اسکن 3 بعدی چهره پشتیبانی می‌کند. این شرکت قبلا از ادغام هوش مصنوعی در سیستم دوربین، برای بهبود قابلیت‌های تصویربرداری، خبر داده است.

طراحی آنر مجیک 7 پرو

علاوه بر این، تصاویر و رندرهای فاش شده نشان می‌دهند که هر دو مدل سری آنر مجیک 7 یعنی آنر میجک 7 و آنر مجیک 7 پرو دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی با حاشیه نقره‌ای/ خاکستری خواهند بود. البته در تصاویر، یک نسخه با فریم طلایی نیز دیده می‌شود. در تنظیمات این ماژول، سه سنسور دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته و لوگوی Honor نیز در قسمت پایینی پنل پشتی حک شده است.

مدل پایه این سری، در دو گزینه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی در رنگ‌های طلایی، سفید، مشکی، آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، مدل پرو در پیکربندی‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی را با پالت رنگی محدودتر وارد بازار خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش اولد 1.5K برای مدل پایه و صفحه نمایش اولد 2K برای مدل پرو در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود که هر دو مدل از باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی برخوردار خواهند بود.

طراحی آنر مجیک 7 پرو
Honor Magic 7 Pro

انتظار می‌رود که کل این مجموعه دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، استاندارد IP68/IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و حتی اتصال ماهواره‌ای (برای مدل پرو) باشد. این شرکت قبلا از پوسته سفارشی MagicOS 9.0 مبتنی بر اندروید 15 رونمایی کرده و ظاهرا سری مجیک 7 آنر با این رابط کاربری وارد بازار خواهد شد.

مانند اکثر پرچمداران سال جاری، سری آنر مجیک 7 نیز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام که با عملکرد و بهره‌وری انرژی بهبود یافته شناخته می‌شود، مجهز خواهد شد. این تراشه با طراحی تمام هسته‌ بزرگ، 45 درصد افزایش قدرت CPU، چهل و چهار درصد راندمان انرژی بهتر و NPU توانمندتری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه داده و در انجام وظایف چندگانه و هوش مصنوعی روان و خوب عمل می‌کند. با این اوصاف، این چیپست که رقیب اصلی دایمنسیتی 9400 مدیاتک محسوب می‌شود، عملکرد کلی سری آنر Magic 7 را بهبود خواهد بخشید.

به طور کلی، سری Magic 7 آنر ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته، ویژگی‌های هوش مصنوعی و طراحی برتر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی آنر مجیک 7 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر