راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس‌ها طراحی نسخه نهایی شیائومی SU7 Ultra را نشان می‌دهند

شیائومی در آستانه‌ی رویداد 29 اکتبر (8 آبان) عکس‌هایی از نسخه‌ی تولید انبوه خودروی برقی شیائومی SU7 Ultra را منتشر کرد و قدرت خود را به رخ کشید.

رویداد بزرگ شیائومی، فردا برگزار می‌شود و نمایشگاهی از پیشرفت‌های این برند در فناوری‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند، سیستم‌ عامل و حتی خودرو خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

سری شیائومی 15 و رابط کاربری HyperOS 2.0 از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد هستند؛ اما به گزارش xiaomitime، نسخه تولید انبوه خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra از برجسته‌ترین دستاوردهای این کمپانی چینی است که فردا اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود. تولید و عرضه این خودرو نشان می‌دهد که شیائومی از یک برند تکنولوژی محور، به سمت ارائه خدمات جامع پیش می‌رود و قصد دارد اکوسیستم کامل خود را به بازار عرضه کند؛ از دستگاه‌های هوشمند گرفته تا خودروهای الکتریکی.

شیائومی SU7 Ultra از نمونه اولیه تا تولید انبوه

لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که در رویداد فردا، از 16 محصول رونمایی می‌شود که یکی از آنها، خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra است. این رویداد بیشتر به‌عنوان یک معرفی اولیه خواهد بود و رویداد رسمی راه‌اندازی و عرضه، برای تاریخ دیگری برنامه‌ریزی شده است. با این حال، شیائومی تصمیم گرفته قبل از معرفی رسمی، عکس‌های شیائومی SU7 Ultra را منتشر کند. این عکس‌ها، جزئیات بیشتری از قسمت عقب خودرو را نسبت به نمونه‌های اولیه نشان می‌دهند.

این عکس‌ها طراحی نسخه نهایی شیائومی SU7 Ultra را نشان می‌دهند

تفاوت‌های کلیدی در طراحی:

  • بال عقب بزرگ‌تر: نسخه نهایی این خودرو از بال فیبر کربن بزرگتر برخوردار شده است که هم آیرودینامیک و هم جذابیت ظاهری خودرو را بهبود می‌بخشد.
  • دیفیوزر بهبود‌یافته: دیفیوزر پایین خودرو نیز نسبت به نمونه اولیه اصلاح شده و ظاهری مقاوم‌تر به مدل نهایی بخشیده است.

این عکس‌ها طراحی نسخه نهایی شیائومی SU7 Ultra را نشان می‌دهند

عملکرد: قدرتی در سطح پیست با قابلیت استفاده در جاده

نسخه تولید انبوه شیائومی SU7 Ultra بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی کلیدی نسخه پروتوتایپ (PT) را برای عملکرد در پیست به ارث برده است، از جمله:

  • سیستم سه موتوره: برای شتاب‌گیری قدرتمند و سرعت بالا.
  • باتری مخصوص پیست: ساخته‌شده برای شرایط رانندگی پرفشار، با خروجی انرژی پایدار.
  • سیستم مدیریت حرارتی پیشرفته: برای حفظ عملکرد در سرعت‌های بالا و شرایط پرفشار.

نمونه اولیه تنها برای استفاده در پیست بود و مجوز جاده نداشت؛ اما این نسخه نهایی، توانایی‌های پیست را با قابلیت استفاده در جاده ترکیب کرده و برای علاقه‌مندان به خودروهای الکتریکی پرقدرت، گزینه‌ای عملی و بدون محدودیت به حساب می‌آید.

قیمت شیائومی SU7 Ultra

لی جون اشاره کرده که SU7 Ultra «کمی گران است، اما نه خیلی زیاد». این یعنی قرار است شیائومی این خودرو را به عنوان یک خودروی الکتریکی پریمیوم اما مقرون به صرفه به بازار عرضه کند؛ استراتژی قیمتی که با تمرکز بر ارائه محصولات باکیفیت با قیمت رقابتی توسط شیائومی همخوانی دارد.

نظر شما درباره طراحی و ویژگی‌های خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra چیست؟ آیا این خودرو می‌تواند سهم گسترده‌ای از بازار خودروهای برقی را به خودش اختصاص دهد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر