راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

صادرات آسان‌ تر می‌شود / بخشنامه‌های اضافی در شورای اقتصاد لغو شد

با لغو بخشنامه‌های اضافی در شورای اقتصاد، صادرات آسان‌ تر می‌شود و مسیر جدیدی برای توسعه تجارت خارجی فراهم می‌شود.

با حذف بخشنامه‌های پیچیده و اضافی، مسیر صادرات برای فعالان تجاری هموارتر شده و موانع اداری کاهش می‌یابد. این تغییرات که در شورای اقتصاد تصویب شد، به صادرکنندگان امکان می‌دهد که با آزادی عمل بیشتری در بازارهای بین‌المللی فعالیت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

با اجرایی شدن این تصمیمات، صادرات آسان‌ تر می‌شود و امید می‌رود که اقتصاد کشور به‌سوی توسعه‌ای پایدارتر حرکت کند. این صحبت‌ها را وزیر صنعت، معدن و تجارت، به تازگی نقل کرده است. برای دانستن جزئیات سخنان وی می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

به نقل از مهر؛ اتابک درخصوص سیاست‌های دولت برای کاهش تصدی‌گری در حوزه خودروسازی و دیگر صنایع نیز توضیحاتی ارائه کرد.

صادرات آسان‌ تر می‌شود

سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، از لغو چندین بخشنامه زائد در شورای اقتصاد خبر داد و تأکید کرد که در دوران مدیریتش، صدور بخشنامه‌های جدید را متوقف کرده است. او این اظهارات را در نشست خبری با رؤسای اتاق‌های بازرگانی ایران بیان کرد و اعلام نمود که هدف از این اقدام، کاهش مداخلات دولت در امور اجرایی و ایجاد شرایط بهتر برای صادرکنندگان است.

اتابک همچنین درباره احیای شورای عالی صادرات کشور اشاره کرد که این پیشنهاد در حال طی مراحل قانونی است و معاون اول رئیس‌جمهور نیز با آن موافقت کرده است. او توضیح داد که این شورا به هم‌راستایی سیاست‌های ارزی و تجاری کشور کمک کرده و تأثیر قابل‌توجهی بر تجارت خارجی خواهد داشت.

صادرات آسان‌ تر می‌شود

لغو بخشنامه‌های زائد و تأثیر آن بر تجارت

اتابک با اشاره به لغو بخشنامه‌های زائد در شورای اقتصاد و توقف صدور دستورالعمل‌های جدید گفت: «این اقدامات به منظور تسهیل شرایط برای صادرکنندگان صورت گرفته است. این تحولات به ایجاد شرایط بهتری برای فعالیت‌های تجاری کمک خواهد کرد.»

برنامه وزارت صمت برای واگذاری سهام خودروسازان

وزیر صمت در خصوص سیاست‌های دولت برای کاهش تصدیگری در حوزه خودروسازی و دیگر صنایع گفت:

«این سیاست‌ها در راستای تقویت تنظیم‌گری و کاهش دخالت‌های مستقیم دولت اتخاذ شده و در مورد خودروسازی و دیگر صنایع در حال پیگیری است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص صحبت‌های وزیر صمت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر