راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اسنپدراگون 8 الیت عملکرد بهینه‌تری را در شبیه‌سازی بازی‌های PC ارائه می‌دهد

عملکرد اسنپدراگون 8 الیت در شبیه‌سازی بازی‌های PC به‌لطف قابلیت پشتیبانی از لینوکس، بهینه‌تر شده و پیشرفت کرده است.

کوالکام به‌تازگی از تراشه پرچمدار جدیدش، یعنی اسنپدراگون 8 Elite رونمایی کرده و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده قرار است از این تراشه در گوشی‌های پرچمدارشان استفاده کنند. به گزارش gizmochina، این گوشی‌ها به‌زودی وارد بازار چین می‌شوند و تا پایان 2024 و اوایل 2025 به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

اما چیزی که اخیرا جلب توجه کرده، بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 الیت در شبیه‌سازی بازی‌های پی‌سی با پشتیبانی از لینوکس است.

عملکرد اسنپدراگون 8 الیت در شبیه‌سازی بازی‌های PC

عملکرد این تراشه در بنچمارک‌های مختلف نشان می‌دهد که بسیاری از ادعاهای کوالکام درست بوده. پیش از این گزارش کردیم که پردازنده گرافیکی این تراشه نیز قدرت بسیار بالایی در اجرای عناوین AAA دارد.

یکی دیگر از نکات جالب این است که مدیر مهندسی کوالکام تایید کرده اسنپدراگون 8 الیت از همان ابتدا، به‌صورت بومی از لینوکس پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع خبری هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به شبیه‌سازی بازی‌های کامپیوتری در موبایل است. بد نیست اشاره کنیم که اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز عملکرد قابل قبولی در شبیه‌سازی بازی‌های PC با ابزارهایی مانند Mobox و Winlator دارد.

عملکرد اسنپدراگون 8 الیت در شبیه‌سازی بازی‌های PC

در یک دموی اخیری که توسط ETA Prime انجام شده، بازی‌هایی مانند Fallout 4 ،Bioshock Remastered و Far Cry با نرخ فریم قابل‌قبولی روی گوشی گلکسی اس 24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 اجرا شدند. اما به‌لطف پشتیبانی مناسب از لینوکس، اسنپدراگون 8 الیت می‌تواند شبیه‌سازی‌های موبایلی را به سطح جدیدی ارتقاء دهد.

در نظر داشته باشید که شبیه‌سازی اغلب به کاهش عملکرد بازی نسبت به نسخه اصلی منجر می‌شود. با این حال، قدرت خام اسنپدراگون 8 الیت همراه پشتیبانی بومی از لینکوس، فرصت‌هایی را برای پیشرفت قابل توجه در قابلیت‌های شبیه‌سازی فراهم می‌کند. حالا که سخت‌افزار مناسب وجود دارد، مانع اصلی این است که توسعه‌دهندگان تمایل داشته باشند بازی‌های پی‌سی خود را به پلتفرم اندروید پورت کنند. این پروسه احتمالا زمان‌بر خواهد بود؛ اما در حال حاضر، شبیه‌سازی بهترین جایگزین برای کاربران اندروید است که بازی‌های پی‌سی را روی گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 الیت تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر