راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی S25 FE احتمالا به تراشه اگزینوس مجهز شده و زودتر از انتظار عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد در گلکسی S25 FE از تراشه اگزینوس استفاده کند. همچنین گزارش شده که این گوشی زودتر از آنچه انتظار داریم معرفی و عرضه می‌شود.

هنوز مدت زیادی از معرفی گلکسی S24 FE نگذشته که اولین شایعات درباره مدل بعدی آن، یعنی گلکسی S25 FE به گوش می‌رسد. techradar بر اساس همین شایعات گزارش کرده که نسل جدید Fan Edition از چیپست اگزینوس 2400 سامسونگ بهره‌مند خواهد شد. این یعنی سامسونگ همچنان به تلاش خود برای استفاده از چیپست‌های اختصاصی خود در گوشی‌های هوشمندش ادامه می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

استفاده از تراشه اگزینوس در گلکسی S25 FE

Jukanlosreve که از افشاگران معروف است، با انتشار پستی در ایکس مدعی شده که عدم توافق سامسونگ و مدیاتک باعث شده تا سامسونگ تصمیم بگیرد در گلکسی اس 25 اف ای از اگزینوس 2400 استفاده کند. ابتدا قرار بود سامسونگ از تراشه مدیاتک دایمنسیتی در سری S25 استفاده کند. اما پس از آن، دو کمپانی روی گلکسی اس 25 اف ای متمرکز شدند، اما به نظر می‌رسند که به نتیجه نرسیده‌اند.

گلکسی S25 FE احتمالا به تراشه اگزینوس مجهز شده و زودتر از انتظار عرضه می‌شود

آیس یونیورس نیز که سابقه خوبی در افشای اخبار گوشی دارد، پیش از این اعلام کرده بود که سامسونگ در سری گلکسی S25 از تراشه اسنپدراگون 8 الیت استفاده می‌کند و خبری از اگزینوس 2500 یا دایمنسیتی 9400 نخواهد بود.

برخی کاربران زیر پست Jukanlosreve پرسیده‌اند که چرا سامسونگ به جای چیپست پرچمدار اگزینوس 2500 از اگزینوس 2400 استفاده می‌کند. این افشاگر پاسخ داده که گلکسی S25 FE احتمالا در آوریل 2025 معرفی می‌شود تا رقیبی برای آیفون اس ای 4 باشد که احتمال می‌رود اوایل 2025 وارد بازار شود. به این ترتیب، سامسونگ نمی‌تواند تراشه‌ اگزینوس 2500 را تا بهار 2025 آماده کند. این احتمال وجود دارد که اگزینوس 2500 در گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 7 و فولد 7 قرار بگیرد که تابستان آینده معرفی می‌شوند.

در مجوع باید گفت که این شایعه کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد؛ زیرا سامسونگ به ندرت زمان‌بندی عرضه محصولاتش را تغییر می‌دهد و معمولا با برنامه مشخص خود پیش می‌رود. به همین دلیل بهتر است این خبر را فعلا به چشم یک شایعه نگاه کنیم.

نظر شما درباره شایعه‌ای که Jukanlosreve منتشر کرده چیست؟ آیا خبر استفاده از این تراشه و معرفی زودهنگام گلکسی S25 FE می‌تواند درست باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر