راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نگاهی به کیس مغناطیسی وان پلاس 13 با طرح چوب؛ تبلیغات وان پلاس ادامه دارند

وان پلاس عکسی از کیس مغناطیسی وان پلاس 13 را به همراه چند اکسسوری دیگر منتشر کرد. این کمپانی قرار است به‌زودی از گوشی پرچمدارش رونمایی کند و تا به حال، جزئیات زیادی از مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش androidauthority، وان پلاس قاب‌های مغناطیسی وان پلاس 13 را به نمایش گذاشته که شامل دو طرح با نمای چوبی می‌شود. همچنین چندین اکسسوری دیگر شامل شارژر بی‌سیم 50 واتی با فن خنک‌کننده، یک پاوربانک 5000 میلی‌آمپر مغناطیسی و یک پاوربانک 100 واتی مغناطیسی نیز در عکس دیده می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس پس از انتشار اخباری درباره باتری و توان شارژ وان پلاس 13، این پوستر از قاب مغناطیسی و اکسسوری‌ها را در ویبو منتشر کرده است. این پرچمدار دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به مدل قبلی (وان پلاس 12 با باتری 5400 میلی‌آمپر ساعت) بهبود چشمگیری محسوب می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از شارژ 100 واتی سیمی یا 50 واتی بی‌سیم برای شارژ سریع آن استفاده کنند.

کیس مغناطیسی وان پلاس 13

فقط چند روز تا عرضه رسمی وان پلاس 13 در چین باقی مانده است و انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شود. البته احتمال دارد که عرضه جهانی آن چند هفته یا چند ماه بعد از عرضه اولیه در چین انجام شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر