coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت هوشمند اپل بیش از نیمی از فروش تمام ساعت های هوشمند جهان را در سه ماهه آخر 2016 به خود اختصاص داد

ساعت هوشمند اپل

بازار جهانی ساعت های هوشمند در طول چند سال گذشته رونق بسیاری داشته است، پیش بینی شده که در آینده ای نه چندان دور وجود ساعت های هوشمند مانند گوشی های هوشمند برای کاربران ضروری باشد. هر ساله در بازار گجت های هوشمند پوشیدنی رقابت خاصی میان شرکت های تکنولوژی با ساعت های هوشمند جدید آغاز می شود. امروز صبح گزارشاتی درباره فروش ساعت هوشمند اپل منتشر شد. آنطور که پیدا است ساعت های این شرکت بخش عمده ای از بازار جهانی را تصرف کرده اند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده درباره بازار جهانی گجت های پوشیدنی، ساعت هوشمند اپل بیش از نیمی از فروش کل ساعت های هوشمند جهان را در سه ماهه آخر سال 2016 میلادی به خود اختصاص داده است. شرکت تحقیقاتی Canaly تخمین می زند که اپل در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی، شش میلیون نسخه ساعت هوشمند خود را فروخته است. لازم به ذکر است که رقم کلی فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه آخر 2016 برابر با 9 میلیون نسخه بوده است.

همچنین تخمین زده شده که ساعت هوشمند اپل 2.6 میلیارد درآمد برای شرکت اپل داشته است. اگر این رقم درست باشد، نشان می دهد که تقریبا 80 درصد از سود بازار ساعت های هوشمند را در سه ماهه آخر سال گذشته را به خود اختصاص داده است. در ادامه خبرهای منتشر شده اعلام شده که شرکت اپل 11.9 میلیون نسخه از ساعت هوشمند خود را در سال 2016 میلادی روانه بازار کرده، این رقم برابر با سهم 50 درصدی بازار ساعت های هوشمند است.

به نظر می رسد که اپل واچ بیش تر از دیگر ساعت های هوشمند مورد توجه کاربران قرار گرفته است و انتظار می رود که در سال جاری میلادی هم عملکرد خوبی را داشته باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره گجت های پوشیدنی 2017 و آمار و ارقام فروش آن ها باشیم.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی بود ممنونم
    موفق باشید

    پاسخ