coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونه ضربان قلب خود را با اپل واچ ارسال کنید

چگونه ضربان قلب خود را با اپل واچ ارسال کنید

شاید عجیب ترین ویژگی اپل واچ گرفتن ضربان قلب کسی است که ساعت را پوشیده باشد.

این ویژگی بیشتر به منظور کنترل سلامتی و تناسب اندام می باشد. اما هنوز از آن به عنوان یک ترفند کوچک سرگرم کننده برای شخصی که ساعت را پوشیده است استفاده می شود.

تا زمانی که WatchOS 2 در پاییز بیرون بیاید شما نمی توانید دیگر ویژگی های منحصر به فرد ساعت را نشان دهید. برنامه های زیادی برای این ساعت ها وجود ندارد در حالی که برای ساعت های اندروید برنامه های بیشتری وجود دارد و برنامه های ساده و کمی برای اپل واچ ها موجود می باشد. در واقع همه ی ویژگی های اپل واچ در حال حاضر قابل استفاده نیست.

 در عین حال، ویژگی های نادری وجود دارد که در ساعت های هوشمند دیگر نمی توانید آن ها را ببینید و با استفاده از آنها می توانید تصاویر را برای دوستان تان ارسال و یا واسط کاربری ساعت را سفارشی نمایید.

اگر شما می خواهید از ساعتتان برای ارسال ضربان قلب استفاده کنید، در اینجا به طریقه انجام این کار پی خواهید برد.

1. ابتدا با فشار دادن دکمه ی کناری – که در زیر دکمه چرخشی ساعت قرار دارد – را برای نمایش رابط کاربری دوستانتان فشار دهید،

چگونه ضربان قلب خود را با اپل واچ ارسال کنید شاید عجیبترین ویژگی اپل واچ گرفتن ضربان قلب کسی است که ساعت را پوشیده باشد.  این ویژگی بیشتر به منظور کنترل سلامتی و تناسب اندام می باشد. اما هنوز از آن به عنوان یک ترفند کوچک سرگرم کننده برای شخصی که ساعت را پوشیده است استفاده می شود  تا زمانی که WatchOS 2 در پاییز بیرون بیاید شما نمی توانید دیگر ویژگی های منحصر به فرد ساعت را نشان دهید. برنامه های زیادی برای این ساعت ها وجود ندارد در حالی که برای ساعت های اندروید برنامه های بیشتری وجود دارد و برنامه های ساده و کمی برای اپل واچ ها موجود است. در واقع همه ی ویژگی های اپل واچ در حال حاضر قابل استفاده نیست.  در عین حال، ویژگی های نادری وجود دارد که در ساعت های هوشمند دیگر نمی توانید آن ها را ببینید و با استفاده از آنها می توانید تصاویر را برای دوستان تان ارسال کنید یا سفارشی کردن واسط کاربری ساعت. اگر شما می خواهید از ساعتتان برای ارسال ضربان قلب استفاده کنید، ابتدا با فشار دادن دکمه ی کناری در زیر ساعت را برای نمایش رابط کاربری دوستانتان فشار دهید،  سپس دوستی را که می خواهید ضربان قلبتان را بفرستید انتخاب کنید. علامت دست را که در زیر عکس دوستتان است را تپ کنید. از دو انگشت برای فشار دادن صفحه استفاده کنید. یک حباب که به شکل قلب صورتی است نمایش داده می شود که ارائه دهنده ی ضربان قلب شما است. می توانید دستتان را برای یک پیام ضربان قلب طولانی بر روی صفحه نگه دارید و یا برای ضربان قلب کوتاه انگشت خود را بردارید. حالا شما به هر کسی می توانید اجازه دهید که بداند شما از راه دور به فکر او هستید یا دیگر دوستانتان که اپل واچ دارند را متعجب کنید.

.

2. سپس دوستی را که می خواهید ضربان قلبتان را برایش بفرستید انتخاب کنید. در اینجا توجه که تنها برای آن از دسته از دوستانتان می توانید ضربان قلبتان را بفرستید که اپل واچ دارند.

سپس دوستی را که می خواهید ضربان قلبتان را بفرستید انتخاب کنید.

.

3. علامت دست را که در زیر عکس دوستتان و در وسط صفحه نمایش ساعتتان است را تپ کنید.

علامت دست را که در زیر عکس دوستتان است را تپ کنید.

.

4. از دو انگشت برای فشار دادن صفحه استفاده کنید.

5. یک حباب که به شکل قلب صورتی است نمایش داده می شود که نشان دهنده ی ضربان قلب شما است.

یک حباب که به شکل قلب صورتی است نمایش داده می شود که ارائه دهنده ی ضربان قلب شما است.

.

6. می توانید دستتان را برای یک پیام ضربان قلب طولانی بر روی صفحه نگه دارید و یا برای ضربان قلب کوتاه انگشت خود را بردارید.

حالا شما به هر کسی می توانید اجازه دهید که بداند شما از راه دور به فکر او هستید و یا اینکه دیگر دوستانتان که اپل واچ دارند را متعجب کنید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

     برای من اون علامت دست وسط رو نداره حتی برای مخاطبینی که اپل واچ دارند

    پاسخ