coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت گوشی هوشمند زنفون 3 زوم مشخص شد

قیمت گوشی هوشمند زنفون 3 زوم

ماه گذشته ایسوس در کنار معرفی گوشی هوشمند زنفون AR اعلام کرد که گوشی هوشمند زنفون 3 زوم برای عرضه به بازار جهانی آماده است. همانطور که اعلام شده بود در هفته آینده روانه بازار می شود. اکنون پس از مدت ها انتظار قیمت گوشی هوشمند زنفون 3 زوم اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در ابتدای خبر اعلام کردیم که عرضه گوشی هوشمند زنفون 3 زوم در هفته آینده آغاز می شود که برای اولین بار قرار است در بازار تایوان حضور داشته باشد، انتظار می رود که پس از آن در اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار جهانی شود. باتوجه به خبرهای جدید منتشر شده قیمت گوشی هوشمند زنفون 3 زوم تقریبا 489 دلار ایالات متحده آمریکا است. به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند با همان قیمت اعلام شده پا به بازار آمریکا می گذارد، البته شرکت ایسوس اعلام کرده که گوشی زنفون 3 زوم با قیمت 399 دلار در بازار آمریکای جنوبی عرضه می شود.

یکی از ویژگی های مهم زنفون 3 زوم وجود دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است که سنسور آن توانایی زوم 2.3 برابر را دارد. دوربین این دستگاه دارای فوکوس خودکار دوگانه بوده و توانایی ضبط ویدیوهای 4K را دارد. دستگاه فوق دارای باتری 5000 میلی آمپری بوده که ظرفیت مناسبی برای این مشخصات سخت افزاری است.

گوشی زنفون 3 زوم به 128 گیگابایتی قابل ارتقا و رم 4 گیگابایت مجهز است. از دیگر ویژگی ها و مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p AMOLED، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 625 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. زنفون جدید دارای سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بوده و قرار است که در ماه های آینده آپدیت 7.0 نوقا را دریافت کند. البته هنوز به تاریخ دقیق انتشار این آپدیت اشاره نشده است. به هر حال انتظار می رود که زنفون 3 زوم فروش خوبی را در بازار داخلی و خارجی داشته باشد.

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر