coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت‌ هوشمند MOVADO ؛ ساعتی مبتنی بر اندروید ویر 2.0

ساعت‌ هوشمند MOVADO ؛ ساعتی مبتنی بر اندروید ویر 2.0

برند Swarovski، ساعت هوشمند مجهز به اندروید ویر 2.0 را در نمایشگاه ساعت و جواهرات Baselworld 2017 رونمایی خواهد کرد و Movado هم برخی از محصولاتش را در همین نمایشگاه تجاری رونمایی کرد. این دستگاه‌های معرفی شده، بعد از پاییز 2017 عرضه خواهند شد.

در اوایل سال 2017، شرکت کوالکام اظهار داشت که ساعت‌های اندروید ویر زیادی در راه است و در بزرگترین نمایشگاه ساعت جهان رونمایی خواهند شد. Movado هم از نسخه 2.0 سیستم عامل اندروید برای ساعت هوشمندش استفاده می‌کند. اندروید ویر 2.0 در ماه فوریه برای ال جی واچ اسپورت و واچ استایل عرضه شد و انتظار می‌رود در ماه آینده، ساعت‌های دیگری هم از آن استفاده کنند.

Movado Connect نام سری جدید ساعت‌های هوشمندی است که از اندروید ویر 2.0 استفاده می‌کند. ساعت‌ هوشمند MOVADO دارای پنج استایل مردانه خواهند بود که قیمت آن‌ها از 495 دلار آغاز می‌شود. این ساعت‌ها در ایالات متحده، کارائیب، کانادا و بریتانیا در دسترس خواهند بود.

موادو کانکت / Movado Connect

این شرکت اظهار داشته که ساعت‌های زیر مجموعه برند Movado Connect دارای پنج شکل متفاوت خواهند بود که هر کدام سه تا چهار المان قابل سفارشی سازی، مثل پس زمینه‌ها، عقربه‌ها و سخت افزارهای درونی (Complication) خواهد داشت. Complicatio شبیه ویجت‌هایی هستند که بر روی ظاهر نمایشگر ساعت تاثیر می‌گذارند، مثل ارائه میانبرها و اپلیکیشن‌هایی مثل تقویم یا فعالیت‌های ورزشی که آن‌ها را برنامه‌های کوچک نیز می‌نامند.

ساعت‌ هوشمند MOVADO احتمالا دارای قابلیت NFC هم خواهند بود، چرا که این شرکت به وجود اندروید پی (Android Pay) هم اشاره کرده است. دستیار گوگل که در اندروید ویر 2.0 معرفی شد هم در این ساعت وجود دارد. کمپانی سازنده گفته که این ساعت‌ها دارای نمایشگر همیشه روشن (always on)، صفحه نمایش مدور، ابزار فیتنس و ورزشی بهینه سازی شده (شبیه بهینه سازی گوگل فیت که برای اندروید ویر 2.0 معرفی شد) بوده و با iOS و اندروید نیز سازگار هستند.

Tommy Hilfiger و Hugo Boss هم دو برند در گروه Movado هستند که با همکاری گوگل، در پاییز سال 2017 دستگاه‌های جدیدی معرفی خواهند کرد.

.

منبع: digitaltrends

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر