coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اسکنر اثر انگشت Doogee F5 می تواند شما را به چندین موقعیت مختلف ببرد

اسکنر اثر انگشت Doogee F5.  این اسکنر می تواند شما را به چندین مکان مختلف بسته به اینکه چه مدت انگشت خود را روی این دکمه ی اثر انگشت نگه دارید، می برد.

یکی از خلاق ترین شرکت های گوشی هوشمند که در چین قرار دارد، دوجی (Doogee) می باشد و حرف و حدیث هایی راجع به اسکنر اثر انگشت (fingerprint) که قرار است روی این Doogee F5 باشد، وجود دارد. چیزی که این اسکنر اثر انگشت را عالی ساخته این است که این می تواند شما را به چندین مکان مختلف بسته به اینکه چه مدت انگشت خود را روی این دکمه ی اثر انگشت نگه دارید، می برد.

به عنوان مثال، با نگه داشتن انگشت خود بر روی آن به مدت ۰.۵ ثانیه، شما را به صفحه نمایش home می برد. اگر شما انگشتتان  را به مدت ۱.۵ ثانیه بر روی آن نگه دارید، منوی “Recent App” را روی صفحه نمایش خواهید دید. هنگامی که انگشت خود را بر روی این اسکنر قرار می دهید، اثر انگشت شما به صورت خودکار بررسی می شود، اگر اثر انگشت با این پرینت ذخیره شده بر روی این گوشی مطابقت نماید، قفل گوشی باز می شود.

این اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی Doogee F5 و درست زیر دوربین و فلاش دوگانه ی آن خواهد بود. این گوشی از فلز مایع که مقاوم تر از آلومینیوم و یا تیتانیوم می باشد، ساخته شده است. از ویژگی های این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی محافظت شده ی گوریلا گلس (Gorilla Glass) که کیفیتی معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰  دارد، اشاره کرد. این گوشی از یک پردازشگر مدیاتک (MediaTek MT6753) بهره می گیرد که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 MP3 می باشد. یک رم ۳ گیگا بایتی داخل آن می باشد. دوربین عقب آن ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین جلویش ۵ مگا پیکسلی است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری روی بورد آن می باشد و می تواند با شارژ سریع 5V2A استفاده شود. این گوشی اتصال 4G LTE را پشتیبانی می کند.

Doogee F5 اواخر این ماه و با قیمت فقط ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه می شود.

         این اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی Doogee F5 و درست زیر دوربین و فلاش دوگانه ی آن خواهد بود.

  از ویژگی های این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی محافظت شده ی گوریلا گلس (Gorilla Glass) که کیفیتی معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰  دارد، اشاره کرد.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر