coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نتیجه حیرت انگیز تست سرعت شیائومی می 6 با رابط کاربری MIUI 9

تست سرعت شیائومی می 6 با رابط کاربری MIUI 9 در برابر گلکسی اس 8 و هواوی پی 10
هفته گذشته کمپانی شیائومی از رابط کاربری MIUI 9 رونمایی کرد. آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI با ویژگی‌های جدیدی همراه شده است.

یکی از کلیدی‌ترین به روزرسانی‌ها در این سیستم عامل، سرعت سریع اجرای اپلیکیشن‌ها در آن است. شیائومی با اطمینان از سرعت بالای راه‌اندازی  اپلیکیشن‌ها در نسخه جدید از رابط کاربری MIUI 9 تصمیم گرفته تا پرچمدار جدید خود را در برابر گلکسی اس 8 و هواوی پی 10 قرار دهد.

تست سرعت شیائومی می 6 با رابط کاربری MIUI 9 در برابر گلکسی اس 8 و هواوی پی 10 انجام شد. هر سه تلفن همراه دارای برنامه‌های متعددی بودند که از یک فروشگاه بر روی آنها نصب شده و آزمایش در محیط کنترل شده‌ای انجام گرفت.

در پایان روز، گوشی شیائومی می 6 که به سیستم عامل MIUI 9 مجهز بود با سریعتر راه اندازی 43 برنامه، با قدرت در جایگاه اول قرار گرفت. سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Experience) تنها توانست در راه‌اندازی 4 برنامه پیروز شود و هواوی پی 10 (رابط کاربری EMUI 5.1) تنها با لانچ سه اپلیکیشن در جایگاه آخر نشست.

کمپانی شیائومی می‌گوید؛ برای آنکه رابط کاربری MIUI 9 بتواند با سرعت فوق العاده ای پاسخگوی نیازهای کاربران باشد، از بازخوردهای لمسی و مدیریت زمان‌بندی نخ‌های (thread) بهینه شده استفاده می‌کند.

به روزرسانی گوشی‌های شیائومی به رابط کاربری MIUI 9 از تاریخ 21 آگوست (30 مرداد ماه) با مدل‌های شیائومی می 6، شیائومی می 5 ایکس و شیائومی ردمی نوت 4 ایکس آغاز می‌شود.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر