coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرداخت 2.7 میلیاردی اپل به الجی، مجهز بودن آیفون‌های آینده به پنل اولد را تضمین می‌کند

پرداخت 2.7 میلیاردی اپل به الجی، مجهز بودن آیفون‌های آینده به پنل اولد را تضمین می‌کندبنا بر گزارشی که اخیرا از کره جنوبی به گوش می رسد، کمپانی اپل مبلغ 2.7 میلیارد دلار در LG Display سرمایه گذاری کرده است. هدف از این سرمایه گذاری، اطمینان خاطر از مجهز بودن آیفون های آینده به پنل اولد بوده است. در گذشته شایعاتی مبنی بر استفاده ی دائمی اپل از پنل اولد منتشر شده بود؛ این مساله نیز به نوعی تاییدی بر شایعات گذشته است.

این سرمایه گذاری، در اصل نوعی پیش پرداخت برای پنل های اولدی است که در آینده تولید می شوند. گزارشاتی مبنی بر همکاری اپل با سامسونگ برای تامین پنل اولد برای آیفون 8 منتشر شده بود؛ اما می دانیم که کمپانی اپل، هرگز به یک تامین کننده اکتفا نکرده و گزینه ای را برای اطمینان حفظ می کند. علاوه بر این، باید از موجودی این نوع از پنل ها نیز اطمینان حاصل کند؛ چرا که قصد دارد تمامی آیفون های آینده را به پنل اولد مجهز کند. اگر تصمیم اپل مبنی بر استفاده از پنل اولد در تمامی گوشی های اولد جدی باشد، بنابراین هزینه ی زیادی را برای این کمپانی به همراه خواهد داشت.

منابع ناشناس مدعی هستند که LG Display قصد دارد روند تولیدات کاملا جدیدی را تنها برای کمپانی اپل ایجاد کند. راه اندازی این خط تولید جدید به سرمایه ی 2.7 میلیارد دلاری نیاز دارد. در این میان، کمپانی گوگل نیز در حال سرمایه گذاری روی LG Display بوده و قصد دارد مبلغ 900 میلیون دلار را هزینه کند. این کمپانی نیز قصد دارد پنل هایی را برای گوشی های پیکسل آینده خریداری کند. تامین منابع اولد درحال حاضر با مشکلاتی همراه است؛ با توجه به اینکه کمپانی سامسونگ نیز با سهم بازار 95 درصدی، گوشی های هوشمند خود را به این نوع از پنل ها مجهز می کند و به رقیبی سرسخت برای اپل تبدیل شده است.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر