coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدل جدید اپل واچ مجهز به LTE در مرحله تولید انبوه است

اپل واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند

طبق اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده نسخه جدیدی از اپل واچ مراحل پایانی آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و به مرحله تولید انبوه نزدیک شده است. با تکراتو همراه شوید.

اپل واچ یکی از موفق‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که اپل به دنیای تکنولوژی و طرفداران پر و پا قرص گجت‌ها معرفی کرد. یک ساعت هوشمند که از قابلیت‌های متعددی برخوردار بود؛ اما برای اتصال به اینترنت نیاز به دستگاه ثانویه‌ای داشت.

کمپانی اپل برای اینکه این مشکل را برطرف کند نسخه‌ای از اپل واچ را طراحی کرده که دارای تکنولوژی LTE است و برای اتصال به اینترنت نیازمند دستگاه دیگری نیست. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را به اینترنت متصل کرده و اپلیکیشن‌های جدید را نصب یا آپدیت کنند.

طبق گفته‌ها نسخه جدید اپل واچ که نسل سوم نیز محسوب می‌شود مانند نسخه‌های قبلی در ابعاد ۳۸ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. این ارقام به ابعاد نمایشگر اشاره می‌کند. البته در بعضی از شایعات به این موضوع اشاره شده است که امکان دارد اپل در این رویه تغییراتی ایجاد کرده و شاهد نسخه‌هایی با ابعاد نمایشگر متفاوت باشیم.

در برخی گزارش‌ها به این نکته اشاره شده است که نسل جدید اپل واچ در ابتدا سازگار با دستگاه‌های اندرویدی نخواهد بود و این قابلیت پس از مدتی با عرضه‌ی به‌روزرسانی به این ساعت هوشمند اضافه می‌شود.

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر