coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت لو رفت

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت لو رفت
قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 به همراه قیمت نسخه کامپکت از این مدل یعنی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت تقریبا یک هفته قبل از رونمایی از آنها فاش شد.

گوشی‌های سونی اکسپریا XZ1 و سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در اولین روزهای ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد. این اتفاق با برگزاری رویداد رونمایی سونی در طول برپایی نمایشگاه IFA 2017 انجام خواهد شد.

به لطف شایعات گذشته، ما تاکنون رندرهایی از این دو نسخه را دیده‌ایم. علاوه بر این، جزئیاتی از مشخصات آنها را نیز می‌دانیم. تنها چیزی که درباره این دو دستگاه هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار داشت، قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و قیمت نسخه کامپکت از این مدل بود؛ اما گویا شرایط تغییر کرده است!

با انتشار خبری که به تازگی به بیرون درز کرده، برچسب قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 مشخص شده است. Roland Quandt، فاش کننده مشهوری که معمولا خبرهای اعلام شده توسط او اکثرا به حقیقت می‌پیوندد، از طریق حساب توئیتری خود قیمت این دو دستگاه را فاش کرده است.

به گفته او قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 برای عرضه در بازار 599 پوند انگلیس است که چیزی در حدود 768 دلار آمریکا خواهد بود. از سوی دیگر قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت کمی ارزان تر بوده و با برچسب قیمتی 499 پوند (حدود 640 دلار) وارد بازار خواهد شد.

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 با مشخصات آن همخوانی دارد؟

لیست مشخصات سونی اکسپریا XZ1 نشان می‌دهد که این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی است و از اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می‌کند.

یکی از درخشان ترین ویژگی‌هایی که در لیست مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 دیده می‌شود به بخش دوربین آن متعلق است. یک دوربین 19 مگاپیکسلی با ویژگی Motion Eye و قابلیت ضبط ویدیویی با سرعت 960 فریم بر ثانیه در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری دوربینی 13 مگاپیکسلی دیده می شود.

از سوی دیگر نسخه کامپکت از این دستگاه صفحه نمایش کوچکتر 4.6 اینچی با کیفیت اچ دی در اختیار دارد. همان تراشه اسنپدراگون 835 در این مدل نیز قدرتنمایی کرده که توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. باتری 2800 میلی‌آمپر ساعت، انرژی آن را فراهم کرده و احتمالا با اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج شود.

منبع: theandroidsoul

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر