coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایفا 2017 از افزایش 25 درصدی تقاضا برای گوشی‌های مقاوم سازی شده حکایت می‌کند!

ایفا 2017 از افزایش 25 % تقاضا برای گوشی‌های مقاوم سازی شده حکایت می‌کند!

فروشندگان استرالیایی حاضر در نمایشگاه ایفا 2017 برلین گفته‌اند که میزان تقاضا برای خرید گوشی‌های مقاوم سازی شده در 12 ماه آینده تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

یکی از فروشندگان گفته است که کاربران شاغل در کارخانه‌ها به خرید گوشی‌هایی تمایل نشان داده‌اند که بتوانند در شرایط سخت با اطمینان خاطر با آن‌ها کار کنند.

گوشی‌های اندروید بیشترین میزان تقاضا را در کشور استرالیا دارند؛ تخمین‌های یک شرکت تحقیقاتی به نام سی سی اس اینسایت (CCS Insight) در این زمینه نشان داده است که در سال میلادی جدید میزان تقاضا برای گوشی‌های مقاوم سازی شده و جان سخت تا 25 درصد افزایش می‌یابد، زیرا تعداد بیشتری از افرادی که در مناطق صنعتی اشتغال دارند به خرید گوشی‌هایی مقاوم سازی شده‌ای که بتوانند با آن‌ها در شرایط سخت کار کنند، تمایل پیدا کرده‌اند.

سی سی اس اینسایت انتظار دارد که این روند در آینده‌ای نزدیک با سرعت زیادی در سطح جهان گسترش یابد زیرا سایر کاربران هم به خرید گوشی‌هایی روی آورده‌اند که بتوانند مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر چند برند معدود در نمایشگاه ایفا 2017 گوشی‌های مقاوم سازی شده را در معرض عموم قرار داده‌اند؛ این سازندگان امیدوار هستند که بتوانند توجه تعداد بیشتری از علاقمندان را در مقایسه با سال‌های قبل به محصولات خود جلب کنند.

سایت خبرگزاری فایننشال تایمز (Financial Times) اخیرا گفته است که برندهای سازنده گوشی‌های مقاوم در چند سال اخیر در مقایسه با سایر سازندگان گوشی‌های همراه در مجهزسازی محصولات خود به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل دوربین‌های تصویربردار حرارتی و اسکنرهای بارکدخوان فعال‌تر بوده‌اند.

گوشی‌های مقاوم سازی شده

بازار تقاضا برای گوشی‌های مقاوم سازی شده بین محصولاتی که برای کاربران عادی عرضه می‌شوند و محصولاتی که توان مقاومتی بسیار بالاتری دارند و برای استفاده در شرایط بسیار سخت ساخته شده‌اند، تقسیم می‌شود.

در این میان گوشی کت فون (Cat Phone)، که توسط یک شرکت انگلیسی به نام بولیت گروپ (Bullitt Group) ساخته شده است و گوشی‌های گلکسی اکتیو (Galaxy Active) و ایکس کاور (Xcover) از شرکت سامسونگ از جمله محصولاتی هستند که برای کاربران علاقمند به گوشی‌های جان سخت ساخته می‌شوند. شرکت‌های اوولویو (Evolveo) و راگ گیر (RugGear) هم از برندهای کمتر شناخته شده‌ای هستند که در زمینه ساخت گوشی‌های مقاوم سازی شده برای کاربران عادی فعالیت دارند.

شرکت تلسترا (Telstra) یکی از شرکت‌هایی است که در کشور استرالیا گوشی‌های برند زد تی ای (ZTE) را مقاوم سازی می‌کند و با نام جدیدی در اختیار شرکت‌های فروشنده این محصولات می‌گذارد. شرکت‌هایی مثل آفیس وورک (Officeworks) و بانینگز (Bunnings) هم دو سازنده دیگری هستند که در استرالیا در این زمینه فعالیت دارند.

گوشی‌های مقاوم سازی شده سهم کمی از بازار جهانی فروش گوشی‌های همراه را به خود اختصاص داده‌اند؛ انتظار می‌رود که در سال میلادی جاری فروش این گوشی‌های هوشمند به تعداد 1.6 میلیارد دستگاه افزایش یابد.

سی سی اس اینسایت معتقد است که این تعداد در صورتی که شرکت‌های سازنده گوشی‌های خود را با ضخامت کمتری بسازند، به دلیل افزایش تمایل افرادی که در شرایط سخت کار می‌کنند نسبت به خرید این محصولات، باز هم افزایش می‌یابد.

بن وورد، سرپرست موسسه تحقیقاتی سی سی اس اینسایت، معتقد است که مقاومت بالای گوشی‌های جان سخت یکی از دلایلی است که کاربران تمایل بیشتری به خرید آن‌ها پیدا کرده‌اند. او در این زمینه می‌گوید:

سهم عمده‌ای از بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندروید تنها به چند سازنده مشهور تعلق دارد که گوشی‌های خود را با ظاهر و قابلیت‌هایی مشابه وارد بازار می‌کنند به همین دلیل ایجاد تفاوت در این بازار تا حد زیادی دشوار است.

گوشی‌های مقاوم سازی شده

شرکت بولیت در زمینه ساخت گوشی‌های مقاوم سازی شده با برندهای کاترپیلار، لند روور و کوداک فعالیت دارد؛ این سازنده در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. تیم شپر، رئیس این شرکت، در رابطه با گوشی‌های مقاوم سازی شده مطلب زیر را اعلام کرده است:

بسیاری از تحقیقات جدید نشان داده‌اند که نداشتن مقاومت زیاد یکی از نقاط ضعف اصلی بیشتر گوشی‌های موجود در بازار است به همین دلیل قابل درک است که چرا کاربران از استفاده از این گوشی‌ها به دلیل عدم توانایی آن‌ها در انجام کارهای روزمره خسته شده‌اند؛ ما تصمیم داریم که این چالش‌ را برطرف کنیم.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: channelnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر