coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

 تولید پنل‌های اولد ال جی برای تامین تقاضای سونی دو برابر می‌شود

 تولید پنل‌های اولد ال جی برای تامین تقاضای سونی دو برابر می‌شود
سونی قرار است تا تقاضا برای خرید پنل‌های اولد ال جی را در سال 2019 به دو برابر افزایش دهد. این کمپانی ژاپنی به منظور افزایش تقاضای جهانی برای خرید تلویزیون‌های اولد سونی، تصمیم به انجام این کار گرفته است.

به گزارش منابع داخلی سونی، این کمپانی قصد دارد با شروع سال 2019 میلادی سالانه بیش از 600 هزار از پنل های اولد ال جی را از کارخانه‌ای در گوانژو چین تامین کند. ال جی دیسپلی به منظور افزایش تولیدات خود و تامین تقاضای سونی، این کارخانه جدید را در گوانگ‌ژو راه اندازی خواهد کرد.

در اوایل ماه گذشته میلادی بود که گزارشی مبنی بر سرمایه‌گذاری 1.8 تریلیون وون (چیزی در حدود 1.67 میلیارد دلار) کمپانی ال جی برای ساخت کارخانه‌ای در شهر گوانگ‌ژو به منظور افزایش ظرفیت خط تولید 8.5G برای پنل‌های اولد، منتشر شد.

انتظار می‌رود که این کارخانه پس از اتمام ساخت و ساز، بتواند ظرفیت تولید پنل‌های اولد ال جی را به دو برابر افزایش دهد. در حال حاضر ظرفیت خط تولید پنل های 8.5G اولد ال جی دیسپلی تا پایان سال جاری، ماهیانه حدود 60 هزار دستگاه است؛ بنابراین این کارخانه به راحتی قادر خواهد بود تا حجم تولیدی پنل‌های اولد ال جی را در ابتدا به ماهی 120 هزار دستگاه برساند.

برخی از ناظران و تحلیلگران این صنعت می‌گویند که چنین کاری باعث خواهد شد تا قیمت تلویزیون‌های اولد کاهش یافته و هم‌زمان به افزایش عرضه جهانی پنل‌ های اولد نیز کمک کند. این عوامل باعث شده تا ال جی دیسپلی (LG Display) تصمیم به دو برابر کردن تولید پنل اولد بگیرد.

تصمیم ال جی دیسپلی برای افتتاح کارخانه‌ای در گوانگ‌ژو، تنها بخشی از تلاش گسترده این شرکت برای سرمایه‌گذاری تقریبا 10 تریلیون وون (حدود 8.86 میلیارد دلار) در بخش تولید پنل‌های اولد است.

علاوه بر کارخانه گوانگ‌ژو، این تولید کننده کره‌ای قصد دارد تا چیزی در حدود 2.5 میلیارد دلار بر روی خط تولیدی 10.5G در کارخانه‌ای در شهر پاجو (Paju) واقع در کره جنوبی سرمایه گذاری کرده و در حدود 4.4 میلیارد دلار برای ایجاد خط تولید جدیدی در همین شهر هزینه کند. این خط تولید جدید روی تولید پنل های اولد قابل انعطاف تمرکز خواهد کرد.

گزارش‌های مالی اخیر ال جی دیسپلی نشان می‌دهد که درآمد این شرکت در دومین کوارتر (سه ماهه) از سال جاری میلادی با رشدی 13 درصدی از حدود 5.2 میلیارد دلار درسه ماهه دوم سال گذشته به حدود 5.9 میلیارد دلار در کوارتر دوم امسال رسیده است.

با دو برابر شدن تقاضای سونی برای خرید پنل های اولد، فروش ال جی دیسپلی نیز دو برابر خواهد شد. آینده تلویزیون‌های اولد در حال تغییر است!

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر