coinex
otetmarket
propification.com

معرفی لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر ، نمونه‌ای با عمر باتری 12 ساعته

***معرفی لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر ، نمونه‌ای با عمر باتری 12 ساعته

شرکت توانایی ایسر (Acer) نمونه‌های جدید را به لپ تاپ‌های سری کروم بوک 15 (Chromebook 15) خود اضافه نمود. این لپ تاپ کروم بوک ایسر علاوه بر امکانات مدل‌های قدیمی، به امکانات، قابلیت‌ها و تجهیزات جدیدی نیز مجهز شده است.

لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر

شرکت ایسر از دو محصول جدید خود در بخش لپ تاپ‌ها رونمایی کرد. این دو لپ تاپ که کروم بوک 15 CB515-1H و کروم بوک 15 CB515-1HT نام دارند. تازه ترین نمونه‌های لپ‌ تاپ‌های این شرکت به حساب می‌آیند. این دو دستگاه مشابه هم بوده و تنها تفاوت آنها وجود صفحه نمایش لمسی برای کروم بوک CB515-1HT و هر دو از یک پیکربندی و سخت افزار استفاده می‌کنند.

شرکت ایسر روند افزایش سایز صفحه نمایش خود را حفظ کرده و برای این دو لپ تاپ از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت 1.920×1.080 پیکسل استفاده کرده است. باتری موجود در لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر مدل جدید نیز یک نمونه بسیار مناسب بوده و توانایی کار به مدت 12 ساعت را با یک بار شارژ کامل دارد.

امکانات جدید لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر

لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر نسبت به نمونه‌های قبلی دچار تغییراتی در ظاهر و سخت افزار شده است. از نمونه‌های این تغییرات می‌توان به پوشش آلومینیومی بخش کیبورد اشاره کرد که ظاهری لوکس و مجلل را برای آن رقم زده است.

مشخصات لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر

مدل جدید لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر پهنایی معادل 378 میلیمتر، عرضی برابر با 256 میلیمتر و ارتفاعی معادل 18.9 میلیمتر داشته و وزن آن نیز در حدود 3.8 پاوند (معادل 1.7 کیلوگرم) است. از امکانات موجود در لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب کم با کیفیت HD و زاویه دید 88 درجه
  • وجود پورت USB تیپ C
  • قابلیت استفاده از کارت حافظه SD تا حجم 128 گیگابایت
  • پشتیبانی از نرم افزارها و اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید

در مورد سخت افزار موجود در لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر هنوز اطلاعات دقیق و رسمی وجود ندارد اما براساس اخبار غیررسمی این دستگاه از پردازنده‌های دو هسته‌ای سلرون (Celeron) اینتل و چهار هسته‌ای سلرون استفاده خواهد کرد. میزان حافظه اصلی (RAM) این دستگاه نیز 4 گیگابایت و 8 گیگابایت خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه

شرکت ایسر هنوز به طور رسمی زمان عرضه این محصول خود را اعلام نکرده اما بر اساس اخبار غیررسمی لپ تاپ کروم بوک 15 ایسر در سه ماهه آخر سال جاری میلادی آماده فروش در بازارهای آمریکای شمالی خواهد بود. قیمت تخمینی این دستگاه نیز چیزی در حدود 400 دلار (معادل 1.5 میلیون تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) در مدل پایه خواهد بود که بسته به نوع پیکربندی افزایش می‌یابد.

منبع : AndroidHeadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر