coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دانلود والپیپر خودروی مفهومی رنو سیمبیوز (Renault Symbioz) با کیفیت HD

خودروی مفهومی رنو سیمبیوز

شرکت رنو (Renault) که یکی از پیشگامان در رابطه با توسعه اینترنت اشیا (مجموعه‌ای از ابزار و ادوات مختلف با قابلیت کنترل و مدیریت به وسیله یک گجت) به حساب می‌آید، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2017 از خودروی تمامی الکتریکی خودران رنو سیمبیوز رونمایی کرد.در ادامه مجموعه‌ای از 4 تصویر پس زمینه یا والپیپر (Wallpaper) با کیفیت HD و رزولوشن 1680×1050 برای دانلود قرار گرفته است. برای دانلود به ادامه متن مراجعه نمایید.

خودروی مفهومی رنو سیمبیوز

شرکت رنو برای نمایش قابلیت‌های رنو سیمبیوز یک خانه مدرن را نیز طراحی نموده که هماهنگی کاملی با این خودرو پیشرفته و متعلق به آینده دارد. با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و تکنولوژ‌های سبز، رنو سیمبیوز از دو موتور کاملا الکتریکی سود برده که در اکسل عقب خودرو قرار داشته و نیروی خود را به چرخ‌های عقبی رنو سیمبیوز منتقل می‌کنند.


بیشتر بخوانید : رنو سیمبیوز ، یک اتاق نشیمن متحرک در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷


برای دانلود والپیپر خودروی مفهومی رنو سیمبیوز بر روی عبارت “Renault Symbioz Concept Wallpaper” کلیک نمایید.

دانلود والپیپر خودروی مفهومی رنو سیمبیوز

نام فایل Renault Symbioz Concept Wallpaper.zip
حجم فایل (مگا بایت) 2.16
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com

دانلود :

Renault Symbioz Concept Wallpaper

 

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

برای دانلود والپیپر خودروی مفهومی رنو سیمبیوز می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد.

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاب به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاب شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع : تکراتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر