;
coinex

اسکایپِ تجاریِ مایکروسافت در اواسط ماه آوریل می رسد

یک رابط کاربری جدید، باعث می شود نسخه اسکایپِ تجاری (Skype for Business)، هم از لحاظ حسّی و هم بصری بیشتر شبیه به نسخه مشتریِ (Consumer version) این نرم افزارِ تماس تصویری، به نظر برسد.

یک رابط کاربری جدید، باعث می شود نسخه اسکایپِ تجاری (Skype for Business)، هم از لحاظ حسّی و هم بصری بیشتر شبیه به نسخه مشتریِ (Consumer version) این نرم افزارِ تماس تصویری، به نظر برسد.

در حال حاضر مایکروسافت تاریخ خاصی را برای کلاینت اسکایپ تجاری که به زودی می آید، تعیین کرده است.

جایگزینی کلاینت لینک (Lync) برطبق پستِ وبلاگی مایکروسافت، “به عنوان به روز رسانی لینک در 14 آوریل و به عنوان بخشی از به روز رسانی های ماهانه آفیس”، گسترش خواهد یافت، هرچند مدیران آی تی قادر به کنترل چگونگی و زمانی که به روز رسانی اسکایپ تجارتی برای کاربران فراهم می شود، خواهند بود.

مشتریانی که در حال حاضر از لینک به صورت آنلاین با آفیس 365 ProPlus، آفیس 365 Business Premium یا آفیس 2013 اسفاده می کنند، خواهند دید که کلاینتِ اسکاپِ تجاری جدید جایگزین کلاینت لینک خواهد شد. اما آن هایی که از سرور لینک

استفاده می کنند همچنان رابط کاربری لینک را به عنوان تجربه و محیطِ پیش فرض، مشاهده خواهند کرد.

یک سخنگوی مایکروسافت گفت که برنامه این است که کلاینت اسکایپ تجاری ” برای همه مشتری ها تا پایان ماه می” استفاده شود. همچنین مایکروسافت تا پایان ماه می به صورت خودکار سرویس آنلاین لینک را به “اسکایپ تجاری آنلاین” به روز رسانی خواهد کرد.

هنگامی که پیش نمایش عمومی از اسکایپ تجاری — معروف به Lync — در اواسط ماه مارس پخش شد، مقامات مایکروسافت گفته بودند که انتظار دارند دسترسی عمومی برای کلاینت، سرور و خدمات جدید در ماه آوریل اتفاق بیفتد.

این سخنگوی مایکرو سافت تایید کرد که سرور جدید اسکایپ تجاری از مرکز خدمات Volume Licensing یا VLSC مایکروسافت، برای دانلود در 1 می در دسترس خواهد بود.

یکی از مقامات مایکرو سافت در ماه مارس به این نکته اشاره کرد که پیش نمایش عمومی آفیس 16 در حال حاضر شامل پیش نمایش کلاینت اسکایپ تجاری است.

درحالی که تغییر دادن علامت تجاری یک بخش بزرگی از تغییر لینک به اسکایپ تجاری هست، برخی از قابلیت های جدیدی هم وجود دارد که کاربران کلاینت لینک به عنوان بخشی از گذار و انتقال، آن را خواهند دید.

یک رابط کاربری جدید، باعث می شود نسخه اسکایپ تجاری، هم از لحاظ حسّی و هم بصری بیشتر شبیه به نسخه مشتریِ این نرم افزارِ تماس تصویری اسکایپ، به نظر برسد. لیست مخاطبین، شاخص های حضور، دکمه ها، آیکون ها و صدای برنامه ها ثابت خواهند بود. اما تعداد بسیاری از قابلیت های خاص لینک مثل دکمه عملیات سریع (Quick Actions)، اجازه دادن به کاربران که پیغام های فوری بفرستند یا تنها با یک کلیک تماس های صوتی برقرار کنند هم همچنان باقی خواهند ماند.

کال مانیتور (Call Monitor)  —  که اجازه می دهد کاربران بین پنجره اسکایپ تجاری و یک دیدِ فشرده ای از آن پنجره حرکت کنند — بخشی از کلاینت اسکایپ تجاری خواهد بود. مجموعه کاملی از شکلک ها که برای مصرف کنندگان اسکایپ در دسترس است برای کاربران اسکایپ تجاری نیز در دسترس خواهد بود.

یک قابلیت جدید “تماس از طریق کار” فقط برای کسانی که سرور اسکایپ تجاری 2015 دارند قابل دسترس خواهد بود. این قابلیت به کاربران سازمانی اجازه می دهد که از طریق کلاینت اسکایپ تجاری تماس های صوتی برقرار سازند. تماس برای کار (تماس از طریق کار) تماس های صوتی اسکایپ تجاری را به تلفن های اصلی روز میزکار هدایت می کند.

دایرکتوری یکپارچه اسکایپ (Skype directory integration) هم فقط برای کسانی که سرور اسکایپ تجاری 2015 دارند در دسترس هست. این قابلیت به کاربران اسکایپ تجاری اجازه می دهد که از طریق اینترنت با کاربران تجاری موجود ارتباط برقرار کنند.

یکی از مقامات در سال گذشته گفت که با وجود تغییر نام، اسکایپ تجاری، به اجرا بر پایه و اساس لینک ادامه خواهد داد و نه در پایه و اساسِ اسکایپ.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر