;
coinex

دو اپلیکیشن iOS که عملا زمانتان را مدیریت می کنند

اعتراف کنید که در مدیریت زمان بسیار مشکل دارید.حتی اگر یک تقویم برای قرار ملاقات بسازید، برنامه ها و مسائل توسط اتفاقات فرعی تحت تاثیر قرار می گیرد. ما دو اپلیکیشن به شما پیشنهاد می دهیم که ممکن است به شما کمک کند تا کمتر در موقعیت فراموشِ کردنِ قرارها و برنامه هایتان قرار بگیرید و زمانتان را، از زندگی روزمره گرفته تا گشت و گذار در تعطیلات، برای شما مدیریت کند.

اعتراف کنید که در مدیریت زمان بسیار مشکل دارید.حتی اگر یک تقویم برای قرار ملاقات بسازید، برنامه ها و مسائل توسط اتفاقات فرعی تحت تاثیر قرار می گیرد. ما دو اپلیکیشن به شما پیشنهاد می دهیم که ممکن است به شما کمک کند تا کمتر در موقعیت فراموشِ کردنِ قرارها و برنامه هایتان قرار بگیرید و زمانتان را، از زندگی روزمره گرفته تا گشت و گذار در تعطیلات، برای شما مدیریت کند.

.

Fetchnotes

ما انجامش دادیم، شما این برنامه ی جالب یادداشت برداری (note-taking) را با هدف حفظ زندگی در مسیر درست و سازماندهیِ آن دانلود کردید. مشکل اینجاست که بسیاری از این اپ ها شما را وادار می کنند که به چک کردنِ آن ها عادت کنید و اگر هم این کار را انجام ندهید، مسائل به حالت پیش فرض رفته و وظایفتان شروع به افزایش می کند.

Fetchnotes زمینه و موضوع را نیز به نوشته هایتان اضافه می کند و استفاده از آن نیز بسیار ساده می باشد. ممکن است نرم افزار های زیادی برای یادداشت برداری وجود داشته باشد ولی این برنامه ما را قادر به هشتک گذاری می کند. به وسیله این اپ شما میتوانید تگ های خود را ایجاد و کنترل کنید و سپس جهت کنترل متن، بهتر به آنها دسترسی داشته باشید. به طور مثال خرید ماهی سالمون از برنامه خرید خود را با هشتگ #مواد_غذایی تگ می کنید در این صورت به هنگام خرید فقط هشتگ مواد غذایی را چک می کنید.

همچنین اگر اجازه دهید که به لیستِ شماره هایتان دسترسی داسته باشد، با استفاده از این برنامه می توانید یاداشت هایتان را به اشتراک بگذارید. اگر از این کار خوشتان نمی آید، یک روش هم برای ایمیل کردنِ نوشته هایتان وجود دارد، ازاین رو وسیله مناسبی برای کار گروهی و انجام پروژه هاست از این طریق که وظایف و برنامه ها را می توان به واسطه آن به اشتراک گذاشت. حتی اگر فراموش کردید که باید کاری انجام دهید، تنظیمِ یادآوری ها (remainders) برای هر نوشته نیز یک راهِ آسان برای قرار گیریتان در مسیر درست است.

اگر چیز دیگری هم نباشد، Fetchnotes از همان نخستین گام های ساختِ یک نوشته، یک اپِ بسیار عالی در زمینه سازماندهی خودتان و دیگران است. این یک رویکرد متفاوت در یادداشت برداری می باشد، اما می تواند از روشِ فعلیتان نیز بهتر باشد.

.

Timeful

همیشه دوست داریم  کارهایی انجام بدهیم ولی از نداشتن وقت  لازم برای انجام آن ها نالانیم: می خواهم یک زبان تازه یاد بگیرم، باید شروع کنم به دویدن، باید به گل های باغچه برسم، دلم می خواهد بافتنی یاد بگیرم و… .

Timeful یک برنامه تقویم بوده اما تعدادی زنگ و صدا نیز برای زمان بندی قرار ملاقات هایتان در اختیار شما قرار می دهد. شما کارهایی که لازم است انجام دهید را انتخاب می کنید، به طور مثال رفتن به خشکشویی، و Timeful زمانِ مناسبی برای شما انتخاب می کند و شما مجبور نخواهید بود که خودتان این کار را انجام دهید. این اپ همچنین به شما یادآوری می کند که ایمیل هایتان را مدیریت کنید.

Timeful نکات ظریف و دقیقی دارد، اما اگر سرِ شما برای انجام کارهای کوچک شلوغ بوده و ممکن است برخی مسائل را فراموش کنید، این برنامه می تواند به شما کمک کند. می توانید از بین لیست کارهای معمول انتخاب کرده و یا لیستِ خودتان را بسازید تا مدیریتِ بهتری روی کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید. همچنین شما می توانید مدیریتِ دقیقی روی تگ هایی که م سازید داشته باشید.

ما Timeful را به خاطرِ توجهی که به مسائل به ما می دهد دوست داریم و فکر می کنیم که برای شما نیز خوش آیند خواهد بود. اگر شما موقعیت های از دست رفته را لعن و نفرین می کنید و می خواهید که وظایف و تَسک هایتان را مدیریت کنید، Timeful یکی از برنامه هایی است که شما باید آن را چک کنید.

.

نتیجه گیری

یک نکته خیلی برجسته در این اپلیکیشن ها این است که شما مجبور نیستید که همه چیز را به خاطر آورید و درباره آن فکر کنید. بنابراین تا وقتی که شما این ها را آن طور که مایلید تنظیم می کنید، این اپ ها شما را از وظایفتان آگاه کرده و به شما اجازه خواهند داد که روی کارهایتان متمرکز شوید.

اگر شما هم از اپلیکیشن مورد علاقه تان برای مدیریت زمان استفاده می کنید، در قسمت نظرات آن را به ما هم معرفی کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر