;
coinex

در حال حاضر واتساپ (WhatsApp) برای اندروید تماس صوتی را برای تمام کاربران ارائه می دهد

ویژگی جدیدی که می تواند به واتساپ کمک کند برای اینکه رقابت بهتری با امثال اسکایپ و وایبر داشته باشد این است که هم چت و هم تماس صوتی ارائه می دهد. کاربران واتساپ که از اندروید استفاده می کنند می توانند هم اکنون با یک اشاره از ویژگی برنامه تماس صوتی جدید استفاده کنند.

ویژگی جدیدی که می تواند به واتساپ کمک کند برای اینکه رقابت بهتری با امثال اسکایپ و وایبر داشته باشد این است که هم چت و هم تماس صوتی ارائه می دهد.

کاربران واتساپ که از اندروید استفاده می کنند می توانند هم اکنون با یک اشاره از ویژگی برنامه تماس صوتی جدید استفاده کنند.

در فوریه این قابلیت به دست تعداد کمی از مردم رسیده است، پس از آن ویژگی تماس فقط با دعوت نامه توسط کسانی که قادر به گرفتن این قابلیت بودند گسترش یافته است. در حال حاضر آن در دسترس همه کاربران تلفن اندرویدی است. فقط باید این برنامه را دانلود و نصب کنید. شما ممکن است قادر نباشید در حال حاضر این نسخه را از فروشگاه Google Play دریافت کنید.

نسخه 19 .12 .2 واتساپ بر طبق گفته Android Police شامل قابلیت تماس هست. اما آن نسخه فقط به عنوان یک فایل APK قابل دسترس است که نصب آن به این اندازه آسان نیست که شما یک برنامه را مستقیما از روی Google Play دانلود کنید. نسخه 19 .12 .2 آخرین نسخه ای است که از طریق APK قابل دسترس است.

در Google Play شما نسخه 5 .12 .2 واتساپ را میبینید و بر طبق گفته The Next Web نسخه قدیمی تر آن هم این قابلیت را ممکن می سازد. با این حال Android Police گفت که گزارش هایی از کار نکردن این قابلیت تماس، تحت نسخه قدیمی تر واتساپ دیده شده است.

یک نماینده از پشتیبانی واتساپ به CNET گفت که این آخرین نسخه از این برنامه است. اگر می خواهید با یکی از دوستانتان که از واتساپ استفاده می کند تماس های تلفنی داشته باشید بهترین راه دانلود نسخه 19 .12 .2 فایل APK است.

اکنون که فیسبوک با پرداخت 19 میلیون دلار مالک واتساپ شده است، واتساپ به عنوان یک پیام رسان متنی پایه ای شروع جدیدی داشته است که امکان گذاشتن پیام های صوتی را هم ارائه می کند. این شرکت قول داده است که قابلیت تماس های تلفنی را هم به آن اضافه کند که به این اپلیکیشن توانایی رقابت با سرویس های مشابه مانند اسکایپ و وایبر را می دهد. در کنگره جهانی موبایل سال گذشته یکی از بنیان گذاران به نام یان کوم Jan Koum گفته است که تماس های صوتی در آغاز برای گوشی های اندرویدی و آیفون در دسترس خواهد بود و سپس برای گوشی های ویندوز و برخی از گوشی های بلک بری.

حال سوال این است که چه زمانی قابلیت تماس صوتی به دست کاربران آیفون می رسد؟ با تکیه بر گزارش VentureBeat در خصوص نشست هفته گذشته تیم توسعه فیس بوک (F8) ، به نظر می رسد برایان اکتون Brian Acton به این موضوع اشاره کرده است که این قابلیت در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

در اینجا به شما نشان خواهیم داد که چگونه این فایل APK را به دست آورید و تماس های صوتی را امتحان کنید:

به طور معمول، شما هرگز نباید یک فایل APK را روی دستگاه اندروید خود دانلود کنید مگر آنکه از منبع آن مطمئن باشید. اما در این مورد این فایل از جانب WhatsApp منتشر شده است و به این ترتیب منبع آن قانونی به نظر می رسد.

در آغاز شما باید فایل اصلی را دانلود کنید، یا به طور مستقیم از طریق WhatsApp یا از طریق سایت APK Mirror. سپس شما می توانید مراحل بعدی را طبق دستور CNET دنبال و اجرا کنید تا فایل APK را نصب کنید.

به گفته TNW بعد از اینکه اپلیکیشن را باز می کنید، یک تب جدید برای تماس خواهید دید. این تب را کلیک کنید و نام شخص مورد نظر را انتخاب کنید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر