;
coinex

معرفی فبلت ARCHOS 52 PLATINUM

فبلت 5.25 اینچی با صفحه نمایشگر اچ دی از 10 آوریل موجود است. این دستگاه دو سیم کارته همراه با صفحه نمایشگر 5.25 اینچی یک گیگ رم، دو دوربین با 8 و 2 مگاپیکسل و یک پردازنده 4 هسته ای از شرکت Media Tek خواهد آمد و قیمت آن در اروپا 160 یورو خواهد بود.

فبلت 5.25 اینچی با صفحه نمایشگر اچ دی از 10 آوریل موجود است.

این دستگاه دو سیم کارته همراه با صفحه نمایشگر 5.25 اینچی یک گیگ رم، دو دوربین با 8 و 2 مگاپیکسل و یک پردازنده 4 هسته ای از شرکت Media Tek خواهد آمد و قیمت آن در اروپا 160 یورو خواهد بود.

شرکت آرکاس (ARCHOS) فبلت خود را که در نمایشگاه موبایل بارسلونا با نام آرکاس 52 پلاتینوم (ARCHOS 52 PLATINUM) معرفی کرده بود به بازار می آورد.

قلب این فبلت صفحه 5.25 اینچی اچ دی آن با رزولوشن 720 * 1280 و فناوری IPS است. قاب صفحه نمایشگر آرکاس از فلز براق و پوسته مشکی رنگ تشکیل شده است که پشتِ حفره ای در قسمت پایین، بلندگو جای داده شده است. این دستگاه با یک پردازنده 4 هسته ای با توان 1.3 گیگاهرتز با برندِ Media Tek MT6582 کار می کند که یک گیگ حافظه کاری در کنار خود دارد. مسئولیت گرافیک این دستگاه را یک پردازنده 2 هسته ای با برندِ Mali 400 MP2 به عهده دارد. حافظه داخلی این فبلت 8 گیگ است که با کمک کارت های مایکرو اس دی تا 32 گیگ قابل ارتقا است. به گفته سازنده قرار است از ماه می به آرکاس 52 پلاتینوم یک آپدیت اتوماتیک به نام Archos Fusion Storage اضافه شود، نرم افزاری که حافظه را بهینه می کند و حافظه داخلی را با ظرفیت مایکرو اس دی تبدیل به یک حافظه واحد می کند.

در قسمت پشت بدنه یک دوربین 8 مگاپیکسلی با نور فلش ال ای دی قرار گرفته است و در قسمت جلو یک دوربین 2 مگاپیکسلی در دسترس خواهد بود. مانند تمام فبلت های آرکاس این مدل هم دو سیم کارته است که برای استفاده هم زمان از سیم کارت های متفاوت یا سیم کارت های خارجی در نظر گرفته شده است.

تبادل اطلاعات از طریق WLAN، بلوتوث 4، A-GPS و GPS امکان پذیر است. این فبلت برق خود را از یک باتری 1750 میلی آمپری می گیرد. فبلت سبک آرکاس 52 پلاتینوم فقط 161 گرم وزن دارد، با سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت کار می کند و ابعاد آن 8.8 * 76 * 150 میلی متر می باشد.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این هم مانند تبلت تقریبا بی کیفیت است .ولی فبلت خوبیه.ایا گوشی و تبلت ان وجود دارند

    پاسخ